زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری در یکی از ستادهای انتخابات گنبدکاووس / عاملان درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی هواداران نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.
26 بهمن 1398
شناسه : 29513
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29513
581+
بالا
فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی هواداران نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی هواداران نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار روح‌الله قاسمی روز شنبه اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووسْ تیمی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها، با تعدادی از اعضای آن ستاد درگیر و پس از مجروح کردن پنج نفر از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: اقدامات تخصصی ماموران پلیس امنیت عمومی گنبدکاووس برای شناسایی متهمان آغاز شد و پس از بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه ضاربان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی پنج نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را غرور و خودنمایی اعلام کردند، گفت: امنیت جامعه خصوصا در روزهای منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی اجازه جولان دادن به مخلان آرامش را نخواهد داد.

سردار قاسمی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی(ع) و برنامه‌ریزی‌های هدفمند برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، همگی باید با وحدت، همدلی و عمل به قانون برای حفظ آرامش جامعه تلاش کنیم.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اخلال و بی نظمی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر