زمان مطالعه: 2 دقیقه

عاملان قمه‌کشی در پره صیادی  دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان قمه‌کشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.
08 بهمن 1398
شناسه : 29012
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29012
696+
بالا
فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان قمه‌کشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عاملان قمه‌کشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرماندهی انتظامی انزلی اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری ۱۲مبنی بر اینکه هنگامی که در پره صیادی مشغول به کار بوده٬ از سوی دو مجرم سابقه دار مورد ضرب و شتم با قمه قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات انجام شده هویت دو متهم را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان اقدام به انتشار تصاویر مجروح شدن متشاکی در فضای مجازی کردند، گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و هر دو متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. در بازرسی از محل دستگیری متهمان دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو متهم ۲۸ و ۲۱ ساله که دارای سوابق متعدد نزاع و درگیری بودند انگیزه خود را از نزاع اخیر قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و حشت در بین سایر مجرمان سابقه‌دار و مردم اعلام کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس و مقام قضائی با هنجارشکنان، تاکید کرد: پلیس به عنوان ضابط قضائی بدون اغماض با مجرمانی که با ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی قصد ایجاد هویت کاذب برای خود را دارند٬ برخورد می کند.

ارسال نظر