زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان اخاذی های مامور قلابی شهرداری کرج از واحدهای صنفی

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان مامور شهرداری در منطقه مهرشهر کرج ، اقدام به اخاذی از واحدهای صنفی می کرد، دستگیر شد.
01 بهمن 1398
شناسه : 28840
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28840
541+
بالا
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان مامور شهرداری در منطقه مهرشهر کرج ، اقدام به اخاذی از واحدهای صنفی می کرد، دستگیر شد.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با جعل عنوان مامور شهرداری در منطقه مهرشهر کرج ، اقدام به اخاذی از واحدهای صنفی می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه اظهار داشت: تحقیقات نشان داد که  فردی با مراجعه به واحدهای صنفی منطقه مهرشهر کرج و  معرفی خود به عنوان مامور شهرداری از صاحبان مغازه ها اخاذی می کرد.

ماموران در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند  که نامبرده مقطعی به صورت پیمانکار در شهرداری مشغول به کار بوده  است.  پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده  دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 متهم در بازجویی ها با مشاهده مستندات چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود ندید و تاکنون به پنج  فقره اخاذی تحت عنوان مامور شهرداری  اعتراف کرده است.

رییس  پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که تحقیقات بر روی متهم ادامه دارد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با چنین افرادی که با ترساندن آن ها درخواست پول می کنند ابتدا از آنان کارت شناسایی درخواست کرده و در صورت عدم توجه،  موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر