زمان مطالعه: 9 دقیقه

اخبار حوادث امروز (27 دی 98) از اهدای اعضای بدن دختر زنجانی تا دستگیری برادر زن قاتل در فرودگاه امام خمینی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (27 دی 98) را بازخوانی می کنیم.
27 دی 1398
شناسه : 28688
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28688
1291+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (27 دی 98) را بازخوانی می کنیم.

مصدومیت 12 کارگر پتروشیمی میاندوآب در حادثه ای هولناک

مسوول فوریت‌های پزشکی میاندوآب گفت: بر اثر یک سانحه رانندگی ۱۲ نفر از کارگران و کارکنان شرکت پتروشیمی این شهرستان مصدوم شدند.

 

سه سال از حادثه پلاسکو گذشت

سومین سالگرد شهدای آتش‌نشان پلاسکو امروز در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

برادر زن قاتل در فرودگاه امام خمینی به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل فراری در حین خروج از فرودگاه امام در تهران خبر داد و گفت: قاتل مسلح فراری در کمتر از ۱۰ ساعت وقوع قتل دستگیر شد.


رهبر انقلاب:‌ یوم الله یعنی مشاهده دست خدا در حوادث

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آن روزی که موشک‌های سپاه پاسداران پایگاه آمریکایی را در هم کوبید یکی از ایام الله است. واکنش سپاه ضربه حیثیتی به ابهت ابرقدرتی آمریکا بود.


اهدای اعضای بدن دختر زنجانی که آرزویش کمک به بیماران بود

ماجرا از یک سردرد ساده آغاز شد،سردردی که باعث شد زن جوان در بیمارستان بستری شود و درنهایت با مرگ مغزی او آخرین برگ از دفتر زندگی اش نوشته شود.اما حالا این تصمیم بزرگ خانواده زن جوان است که باعث شد با اهدای اعضای بدن او و جان بخشیدن به چند بیمار نیازمند نامش را برای همیشه زنده نگه دارند.

 


خیانت زن جوان به شوهرش به طناب دار گره خورد

پسر جوانی که با همدستی یک زن خیانتکار، پنج سال قبل شوهر وی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود، سپیده دم یک شنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.


بخشش یک قاتل برای دومین بار / او تاکنون دو نفر را به قتل رسانده و دیه داده است

مرد جوان که به اتهام قتل دوستش در آستانه قصاص قرار داشت با پرداخت 500 میلیون تومان توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند.

 

زهرا خواجوی، ملکه دروازه‌های ایران: مهدی رحمتی بهترین دروازه بان ایران است

قامتش مثل مردانی که در چارچوب دروازه تیم‌های لیگ‌برتری می‌بینیم نیست اما شجاعت و جسارتش را بعد از آنکه روبه‌رویمان می‌نشیند بروز می‌دهد. برای هر پرسشی پاسخ‌های آماده در آستین دارد و مدام می‌گوید یک روز در چارچوب دروازه یک تیم اروپایی می‌ایستد. زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال زنان ایران ، سال‌هاست در فوتبال ایران می‌درخشد اما چند صباحی می‌شود که به واسطه عبور از رکورد دروازه‌بان‌های ملی‌پوش لیگ مردان، نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است.

 

دختر 12ساله خواستار اجرای حکم قصاص عمویش شد

مردی که به‌خاطر طلب 15میلیونی، برادرش را با شلیک گلوله به قتل رساند در یک قدمی چوبه دار قرار گرفته است. پدر مقتول، قاتل پسرش را بخشید، اما دختر 12ساله مقتول اصرار به قصاص عمویش دارد.


موبایل دزدی 4 پسر شهرستانی برای تامین کرایه ‌خانه در پایتخت

4پسر کم‌سن‌و‌سال از شهرستان به پایتخت سفر کردند به امید اینکه پولدار شوند؛ اما سر از دنیای دزدان در آوردند. آنها خانه مرد تبهکاری را اجاره کردند و به جای کرایه خانه به او گوشی سرقتی می‌دادند.


جدال‌آب و زندگی در سیستان و بلوچستان / هنوز امکانات به مناطق سیل زده نرسیده است

تا چشم کار می‌کند آب است. آبی که همیشه منتظر بودند بیاید و با خودش آبادانی بیاورد، حالا آمده و خانه ‌و زندگی‌شان را به تاراج برده. آنقدر دیر و بد و بی‌امان آمده که برای اولین بار همه منتظرند برود و دست از سر خانه‌ها، کوچه‌ها و دشت‌ها و زمین‌های کشاورزی‌شان بردارد. در امتداد جاده، درخت‌های کُنار و نخل به گل‌ نشسته‌اند، از جور سیل و طوفان، بعضی‌شان سر خم کرده و بعضی‌شان بی‌سر شده‌اند.


9 نکته درباره گاندو که نمی دانستید / آیا گاندوها به زلزله زدگان حمله می کنند؟

گاندو یکی از گونه‌هایی است که در طبقه آسیب‌پذیر قرار دارد و زیستگاه آن در ایران سیستان و بلوچستان است با توجه به وقوع سیل در این استان در ابتدا اخباری از هجوم این گونه به مناطق‌ سیل‌زده منتشر و در ادامه این موضوع تکذیب شد.


جنایت در بازار ماهی‌فروشان کیاشهر/ چه کسی پدر و پسر را به قتل رساند؟

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از قتل پدر و پسری با ضربات چاقو در بازار ماهی فروشان خبرداد.


سید حسن خمینی نماز قربانیان هواپیمای اوکراینی را خواند

حجت الاسلام سید حسن خمینی، یادگار امام در جریان مراسم تشییع 3 نفر از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی بر پیکر آنها نماز خواند.

 


قاتل خاموش در بویراحمد جان 3 نفر را گرفت

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از فوت۳ جوان در روستای دلی بجک سفیدار خبر داد.


واکنش متفاوت شهاب حسینی و ترانه علیدوستی درباره تحریم جشنواره فیلم فجر / شهاب حسینی: دامن زدن به افتراق است/ ترانه علیدوستی: ماهیت این پروپاگاندا روشن شده است

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی که در «فروشنده» و «شهرزاد» همکاری داشتند نسبت به تحریم جشنواره فجر واکنش نشان دادند. ترانه علیدوستی در تایید این حرکت نوشت:«شش سال حتی به عنوان مهمان هم به جشنواره فجر نرفتم. امسال هفتمین سال است. خوشحالم که امروز ماهیت این پروپاگاندای غیرسینمایی و دولتی برای تعداد زیادی از همکارانم روشن شده. با افتخار در کنار آنها، بعد از این هم فجر و افتخاراتش را به اهل خودش واگذار می‌کنم».

 

دختر جوان بخاطر قلیان کشیدن مادرش را کشت

دعوا و درگیری بین آنها تمامی نداشت. مادر و دختر همیشه بر سر موضوعات مختلف با هم کشمکش داشتند و بالاخره با مرگ زن میانسال مهر اتهام قتل عمد روی پرونده دختر جوانش نشست. ریحانه ۲۹ ساله که ابتدا به اتهام خود اعتراف کرده بود، در دادگاه آن را انکار کرد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر