زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات 9 نفر از میان دود و آتش در خیابان قیطریه

رخداد آتش سوزی در موتورخانه ساختمان 5 طبقه اداری و انتشاردود فراوان ناشی از آن، تعدادی از افراد حاضر در ساختمان را گرفتار کرد که با تلاش آتش نشانان همگی به سلامت نجات یافتند.
24 دی 1398
شناسه : 28629
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28629
627+
بالا
رخداد آتش سوزی در موتورخانه ساختمان 5 طبقه اداری و انتشاردود فراوان ناشی از آن، تعدادی از افراد حاضر در ساختمان را گرفتار کرد که با تلاش آتش نشانان همگی به سلامت نجات یافتند.

حادثه 24 - رخداد آتش سوزی در موتورخانه ساختمان 5 طبقه اداری و انتشاردود فراوان ناشی از آن، تعدادی از افراد حاضر در ساختمان را گرفتار کرد که با تلاش آتش نشانان همگی به سلامت نجات یافتند.

با اعلام وقوع این حادثه به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 6 و گروه امداد و نجات 10 به همراه نردبان و خاور حمل دستگاه تنفسی همزمان ساعت 13:30 دقیقه امروز راهی محل حادثه در خیابان قیطریه، روبروی پارک قیطریه شدند.

علیرضا میرفتوحی رئیس ایستگاه 6 سازمان آتش نشانی تهران که برای هماهنگی بیشتر در محل حادثه حاضر شده بود درباره این آتش سوزی گفت: بروز آتش سوزی در موتورخانه و انباری یک ساختمان 5 طبقه اداری موجب انتشار دود بسیار غلیظ و فراوان در ساختمان شد به گونه ای که کارکنان و افراد حاضر در ساختمان نمی توانستند از ساختمان خارج شوند.

وی افزود: آتش نشانان همزمان با عملیات ایمن سازی و خاموش کردن شعله های آتش، عملیات خارج کردن ساکنان را انجام دادند و توانستند تعداد 9 نفر را از راه پله ها و همچنین به وسیله نردبان از طریق پشت بام ساختمان خارج کرده و به محل امن منتقل کنند.

میرفتوحی در ادامه ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کنند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی در مورد مصدومین این حادثه گفت: در جریان این حادثه به هیچ یک از افراد حاضر در ساختمان آسیب جانی نرسید و فقط یک نفر زن 70 ساله و یک نفر مرد 75 ساله دچار دود گرفتگی شدند که به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس مداوا شدند.

وی با اشاره به وارد شدن خسارات مالی به موتورخانه و انباری ساختمان، در خصوص علت این حادثه اظهار داشت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی علت بروز این آتش سوزی و برآورد خسارات وارده هستند.

ارسال نظر