زمان مطالعه: 1 دقیقه

حضور فعال ارتش در امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان

به دستور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش؛ نهاجا تمام امکانات خود را جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بسیج نمود.
24 دی 1398
شناسه : 28625
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28625
1009+
بالا
به دستور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش؛  نهاجا تمام امکانات خود را جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بسیج نمود.

حادثه 24 -  به دستور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش؛  نهاجا تمام امکانات خود را جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بسیج نمود.

با توجه به بارندگی های اخیر در استان سیستان و بلوچستان و وقوع سیل و ایجاد مشکلات برای ساکنین واقع در معرض سیل، نیروی هوایی ارتش از روز گذشته به دستور امیر نصیرزاده فرمانده این نیرو، ضمن انجام پروازهای ترابری جهت ارسال محموله کمک های امدادی و مایحتاج سیل زدگان، تیمی از کارکنان پایگاه هوایی شکاری برادران خلبان شهید دل حامد را جهت کمک رسانی و توزیع غذای گرم به منطقه کنارک اعزام نمود.

امیر نصیرزاده همچنین با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش همواره در خدمت مردم است، آمادگی این نیرو را  جهت تداوم انتقال هرگونه بار و کمک های مردمی و سازمان های امدادرسان به مناطق سیل زده و اعزام تیم های مردم یاری به منطقه را اعلام نمود.

ارسال نظر