زمان مطالعه: 2 دقیقه

آزادی ۵۵۵۵ زندانی غیرعمد در 10 ماه امسال

به برکت کمک‌های نوع دوستانه خیرین از ابتدای سال تاکنون، پنج هزار و ۵۵۵ زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
24 دی 1398
شناسه : 28617
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28617
381+
بالا
به برکت کمک‌های نوع دوستانه خیرین از ابتدای سال تاکنون، پنج هزار و ۵۵۵ زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

حادثه 24 - به برکت کمک‌های نوع دوستانه خیرین از ابتدای سال تاکنون، پنج هزار و ۵۵۵ زندانی جرایم غیرعمد از بند آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

سید اسداله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور با اشاره به آزادی ۵۵۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در ۱۰ ماه امسال اظهار کرد: استان‌های اصفهان با آزادی ۵۳۰ مددجو، تهران با رهایی ۴۹۰ زندانی، گیلان با استخلاص ۳۴۵ بدهکار و آذربایجان‌شرقی با فراهم کردن زمینه آزادی ۳۳۰ زندانی در صدر فهرست آزادی‌ها قرار دارند.

وی با تفکیک جنسیت افراد مورد حمایت افزود: از ۵۵۵۵ زندانی آزاد شده، ۲۳۰ نفر را زنان و بقیه را آقایانی شامل می‌شدند که قریب به اتفاق آن‌ها سرپرست خانواده هستند.

مدیر عامل ستاد دیه کشور اظهار کرد: بیشترین طیف زندانیان را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک یا ضمانت به واسطه این اوراق تجاری شامل می‌شدند. افرادی که طبق آمار ۶۰ درصد جمعیت کل اختصاص به همین افراد داشت.

وی گفت: در حال حاضر چهارده هزار و ۶۶۴ محکوم مالی یا بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی در کشور داریم که طبق احکام صادره و با رعایت ضوابط تا هفت هزار نفر از این افراد در شمار افراد مشمول کمک قرار دارند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر