زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری سارق معتادی که عشق مزدا ۳ داشت

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشریه از دستگیری سارقی خبر داد که در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۵ فقره خودرو مزدا ۳ اعتراف کرد.
21 دی 1398
شناسه : 28496
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28496
423+
بالا
رئیس کلانتری ۱۶۹ مشریه از دستگیری سارقی خبر داد که در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۵ فقره خودرو مزدا ۳ اعتراف کرد.
عکس: حادثه 24

حادثه 24 - رئیس کلانتری ۱۶۹ مشریه از دستگیری سارقی خبر داد که در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۵ فقره خودرو مزدا ۳ اعتراف کرد.

سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری ۱۶۹ مشریه گفت: در پی دریافت گزارشات متعدد مردمی مبنی بر اینکه ساختمانی در شهرک کاروان به پاتوق سارقان و معتادان تبدیل شده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند و در جلوی ساختمان مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ با پلاک انتظامی مخدوش پارک است.

سرهنگ موسوی پور گفت: پلاک انتظامی خودرو که با چسب برق تغییر کرده بود، در استعلام گرفته از سامانه پلیس مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم یا متهمان و ورود به مخفیگاه آنان اخذ شد، تصریح کرد: عملیات مهار و دستگیری به اجرا در آمد و ماموران موفق شدند متهم را در حال فرار از ساختمان دستگیر کنند.

کلانتر محله مشریه افزود: متهم به همراه خودروی مکشوفه به کلانتری منتقل و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تحت تعقیب است.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به اینکه متهم به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد، گفت: متهم در کلانتری به ۵ فقره سرقت مزاد ۳ در مشریه و تهرانپارس اعتراف کرده است.

رئیس کلانتری مشریه گفت: متهم اظهار داشت خودروی مزدا ۳ را دو هفته پیش در منطقه تهرانپارس سرقت کرده ام.

وی بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال نظر