زمان مطالعه: 4 دقیقه

زینب سلیمانی: هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند/ فرزند سردار سلاح به دست در نماز جمعه امروز سخنرانی کرد

دختر سردار شهید سلیمانی گفت: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.
20 دی 1398
شناسه : 28451
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28451
934+
بالا
دختر سردار شهید سلیمانی گفت: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

حادثه 24 - دختر سردار شهید سلیمانی گفت: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

زینب سلیمانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان خطاب به مردم اظهار کرد: بابت حماسه حسینی که در تشییع پیکر پدرم آفریدید، تشکر می کنم و به نوبه خود و خانواده ام به خانواده کسانی که در حادثه مراسم تشییع مصیبت دیده اند، تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم مصیبتی عظیم و جبران ناپذیر است اما بیش از شهادت باید به اندیشه، منش و ولایتمداری ایشان نگاه کنیم تصریح کرد: پدر شهیدم تمام جهاد و وظیفه اش را در راه ولایتمداری می دید و توصیه اش به ما ماندن در راه ولایت و خط رهبری بود.

زینب سلیمانی بیان کرد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد به دلیل خدمات ارزشمند او نبود بلکه دنیا فهمید سردار سلیمانی در هر شرایطی دغدغه حفظ وحدت و همبستگی مردم سراسر دنیا داشت.

دختر سپهبدشهید سلیمانی گفت: امریکا با ترور پدرم بزرگ ترین و احمقانه ترین حرکت را کرد چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و جبهه مقاومت نشد، بلکه تمام آزادی خواهان و جوانان سراسر دنیا را بیدار و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

وی افزود: پدرم به مانند شیشه عطری می ماند که با شکستن آن رایحه خوشش در سراسر دنیا پیچید.

 زینب سلیمانی تصریح کرد: در همه حال و همیشه توسل پدرم به عمه سادات بود که چگونه در همه حال پیام کربلا را اعلام کرد.

وی افزود: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

دختر سردارشهید سلیمانی گفت: من به عنوان کوچک ترین فرزند حاج قاسم، قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخوهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می کنم.

وی تصریح کرد: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود دنیا دمیده شده و هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند و شما تا آخر عمر بتریسید و منتظر ما باشید.

سلیمانی بیان کرد: انتقام زمانی برای ما معنی می دهد که رژیم آمریکا، صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

زینب سلیمانی فرزند شهیدسپهبد سلیمانی در این مراسم متن پیام عربی خود را خطاب به جبهه مقاومت نیز قرائت کرد.

ارسال نظر