زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکسی حامل هروئین در آزادراه کرج- قزوین توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف سه کیلوگرم هروئین و ۱۶۰ گرم ماده روان گردان شیشه از یک دستگاه خودرو سمند، در آزادراه کرج- قزوین خبر داد.
16 دی 1398
شناسه : 28346
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/28346
592+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف سه کیلوگرم هروئین و ۱۶۰ گرم ماده روان گردان شیشه از یک دستگاه خودرو سمند، در آزادراه کرج- قزوین خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف سه کیلوگرم هروئین و ۱۶۰ گرم ماده روان گردان شیشه از یک دستگاه خودرو سمند، در آزادراه کرج- قزوین خبر داد.

سرهنگ مهدی فضلی علیشاه با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر جابجایی و فروش مواد مخدر از سوی راننده یک دستگاه خودرو سمند تاکسی در منطقه هشتگرد، بررسی موضوع، در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از موضوع، با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و وی را تحت نطر قرار دادند تا این که در نهایت، در یک فرصت مناسب، خودرو تاکسی مورد نظر در حال تردد در آزادراه کرج- قزوین شناسایی و با دستور ایست پلیس، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم، سه کیلوگرم هروئین و ۱۸۰ گرم ماده روان گردان شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری، حمل و فروش مواد مخدر، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

ارسال نظر