زمان مطالعه: 3 دقیقه

سارقان به پادگان متروکه خاوران هم رحم نکردند

رییس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری سارقان پادگان متروکه در منطقه خاوران خبر داد.
03 دی 1398
شناسه : 27965
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27965
416+
بالا
رییس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری سارقان پادگان متروکه در منطقه خاوران خبر داد.

حادثه 24 - رییس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری سارقان پادگان متروکه در منطقه خاوران خبر داد.

سرهنگ مصطفی اسکندری رییس کلانتری 174 قیام دشت با اعلام این خبر گفت: روز گذشته خبر حضور دزدان در پادگان متروکه در منطقه خاوران به مرکز فوریت های پلیسی 110 مخابره شد که یلی زود تیمی از ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت که به آدرس روبروی شهرک صنعتی خاوران، که یک پادگان متروکه بود حضور پیدا کردند که در نگاه اول یک نگهبان شهرک صنعتی پیش روی ماموران قرار داشت که به محض مشاهده خودروی پلیس پا به فرار گذاشت.

سرهنگ اسکندری ادامه داد: ماموران در این مرحله مشاهده کردند که بخشی از فنس کنار پادگان بریده شده است که تیم پلیسی با عبور از فنس اطراف پادگان با 3 مرد که در حال سرقت از این پادپان متروکه بودند روبرو شدند که دزدان با حضور پلیس پا به فرار گذاشتند و پس از یک تعقیب و پریز با پای پیاده 3 متهم دستگیر شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: وسایل آماده سرقت از قبیل لوله های آب و گاز، کابل های برق و تلفن و درهای آلومینیومی زیاد کشف شد که متهمان در اعترافات ابتدایی ادعا کردند که در گذشته نیز به این محل ورود کرده و کولرهای گازی را به سرقت برده اند.

رییس کلانتری 174 قیام دشت گفت:2 تن از متهمان 30 و یکی دیگر از آنها که مردی 49 ساله که ساکن منطقه یافت آباد هستند ادعا کردند که نگهبان شهرک صنعتی از دوستانشان هستند و نقشه سرقت را او طراحی کرد و با توجه به اینکه نگهبان آن مجموعه بود به راحتی با بریدن فنس وارد پادگان متروکه شده و دست به دزدی زدیم.

وی افزود: ماموران برای دستگیری نگهبان شهرک صنعتی وارد عمل شدند که با حضور در محل کارش مشخص شد این مرد پس از فرار با مراجعه به قسمت ریاست پارک به بهانه کار اضطراری مرخصی ساعتی گرفته و فراری شده است.

سرهنگ اسکندری در پایان گفت: 3 سارق  که اعتیاد به مواد مخدر هروئین دارند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند و تحقیقات برای دستگیری نگهبان فراری ادامه دارد.

ارسال نظر