زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان درگیری میان میوه فروشان شهرستان ری با دخالت پلیس

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری 4نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری شب گذشته شهرستان ری، خبر داد .
03 دی 1398
شناسه : 27963
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27963
823+
بالا
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری 4نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری شب گذشته شهرستان ری، خبر داد .

حادثه 24 - رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری 4نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری شب گذشته شهرستان ری، خبر داد .

 سرهنگ  سید محمد گنجه  با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 ، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین تعدادی از میوه فروشان بازار روز محله 13 آبان شهرری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:با حضور ماموران در محل درگیری و در بررسی های اولیه مشخص شد، تعدادی از میوه فروشان این محل در دو گروه که در بین آنان افراد سابقه دار و اراذل و اوباش نیز مشاهده می شد، به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده ند.

این مقام انتظامی،با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص اخذ شد،خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی 4نفر از عاملان اصلی این نزاع و درگیری را در محله 13آبان شناسایی و روز گذشته در کمتر از 12 ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ گنجه با اشاره به اینکه دو تن از عوامل اصلی این درگیری از اراذل و اوباش سابقه دار می باشند،افزود: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی واخلاقی و اخلال در نظم عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند.

ارسال نظر