زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ مدیر شرکت ساختمانی مشهور؛ قتل یا خودکشی؟

نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در پرونده خودکشی یکی از اعضای هیأت مدیره یک شرکت ساختمانی فرضیه قتل را پررنگ کرد.‌
30 آذر 1398
شناسه : 27869
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27869
702+
بالا
نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در پرونده خودکشی یکی از اعضای هیأت مدیره یک شرکت ساختمانی فرضیه قتل را پررنگ کرد.‌

حادثه 24 - نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در پرونده خودکشی یکی از اعضای هیأت مدیره یک شرکت ساختمانی فرضیه قتل را پررنگ کرد.‌

ساعت 20:15 شامگاه دوشنبه گذشته مأموران کلانتری 132 نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.

مأموران در گزارش خود اعلام کردند 7 ضربه چاقو به بدن این مرد اصابت کرده است. همراهان این مرد در تحقیقات مدعی شدند وی مدتی قبل با چند نفر از اقوام و دوستانش شرکتی ساختمانی تأسیس کرده بود. اما بعد از مدتی با آنها دچار اختلاف شده و درگیری مالی پیدا کرده بود. به‌همین دلیل به‌خاطر عصبانیت شدید دست به خودکشی زد.

با اعلام این خبر بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی شرکت محل حادثه شدند. با توجه به آثار درگیری و بهم ریختگی در محل شرکت همچنین آثار خون روی در و دیوار فرضیه وقوع قتل پررنگ شد و بازپرس شعبانی برای روشن شدن ماجرا از کارشناسان پزشکی قانونی خواست تا نوع ضربات وارده به این مرد را مشخص کنند.

بدین ترتیب با انجام آزمایشات متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که ضربات وارده، ناشی از خودزنی نیست و دگرزنی بوده است.

باتوجه به نظریه پزشکی قانونی و شواهد و مدارکی که در صحنه درگیری به‌دست آمد دستور تحقیقات از سایر اعضای شرکت و بازجویی‌های تخصصی صادر شد.‌

ارسال نظر