زمان مطالعه: 1 دقیقه

آوار مرگ بر سر ۲ کارگر تخریب کار در دزفول / یکی از آنها زنده ماند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از کشته و مصدوم شدن دو کارگر تخریب کار در حین انجام عملیات تخریب در این شهرستان خبر داد.
17 آذر 1398
شناسه : 27535
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27535
934+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از کشته و مصدوم شدن دو کارگر تخریب کار در حین انجام عملیات تخریب در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از کشته و مصدوم شدن دو کارگر تخریب کار در حین انجام عملیات تخریب در این شهرستان خبر داد.

عبدالحسین معظم فر اظهار کرد: در ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه امروز طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ گزارش آوار شدن دیوار بلوکی بر روی دو کارگر تخریب کار اطلاع رسانی شد.

وی افزود : ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپ امداد و نجات را به محل حادثه واقع در جاده دزفول شوش بعد از بقعه متبرکه محمد بن جعفر (باغ مرکبات) اعزام و بلافاصله اقدام به عملیات نجات کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول  تصریح کرد: در این حادثه که به علت آوار شدن دیوار یک اتاقک بلوکی بر روی دو کارگر تخریب کار در حین تخریب به وجود آمد یکی از کارگران که ۵۲ سال سن داشت در دم جان باخت و کارگر دیگر که ۳۵ سال سن داشت از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شد.

معظم فر عنوان کرد : آتش نشانان به کمک اهالی محل جسد کارگر تخریب کار را از زیر آوار خارج و توسط اورژانس ۱۱۵ به سازمان باغ بهشت منتقل کردند.

ارسال نظر