زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات مادر و دو پسر کوچکش از مرگ حتمی + عکس

با اطلاع رسانی بموقع یک حادثه گازگرفتگی توسط ساکنین یک ساختمان مسکونی به آتش نشانی، سه نفر از اعضای یک خانواده از مرگ حتمی نجات یافتند.
05 آذر 1398
شناسه : 27229
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27229
2680+
بالا
با اطلاع رسانی بموقع یک حادثه گازگرفتگی توسط ساکنین یک ساختمان مسکونی به آتش نشانی، سه نفر از اعضای یک خانواده از مرگ حتمی نجات یافتند.

حادثه 24 - با اطلاع رسانی بموقع یک حادثه گازگرفتگی توسط ساکنین یک ساختمان مسکونی به آتش نشانی، سه نفر از اعضای یک خانواده از مرگ حتمی نجات یافتند.

مقارن با ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه عصر روز گذشته پس از تماس های همسایگان با سامانه ی ۱۲۵ مبنی بر احتمال گاز گرفتگی ساکنین یک آپارتمان در ساختمان مسکونی شان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۳۷ و تیم نجات ۲ این سازمان را به شهرک مسعودیه، خیابان ابومسلم، کوچه رحیمی روانه کرد.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه ابراز داشت: در یک واحد مسکونی به مساحت 70 مترمربع دریک ساختمان سه طبقه ی سه واحدی به دلیل نشت گاز منوکسیدکربن یک مادر حدودا ۲۵ ساله و دو فرزند پسر ۴ و ۵ ساله اش دچار مسمومیت شده و از هوش رفته بودند.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از قطع گاز و برق ساختمان و رعایت موارد ایمنی اقدام به باز کردن درب این واحد مسکونی کردند که پس از وارد شدن به داخل منزل با پیکر های یک زن و دو کودک مواجه شدند که بیهوش در اتاق ها افتاده بودند.

حسین ریکا تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از باز کردن تمام راههای ورودی هوا به داخل منزل، تا رسیدن عوامل اورژانس، مشغول احیای این سه نفر شدند.

وی در ادامه ابراز داشت: بحمداله با تلاش نیروهای آتش نشانی حال عمومی هرسه نفر بنا به اظهار پزشک مساعد شده و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند که بلافاصله با رسیدن عوامل اورژانس این مادر و دوکودکش به بیمارستان انتقال یافتند.

این فرمانده ی آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی مانند بخاری و آبگرمکن حتما نکات ایمنی را رعایت کنند

ارسال نظر