زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار هولناک خانه ای در بندرعباس ۴ آتش نشان را مصدوم کرد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت چهار آتش نشان در عملیات اطفا حریق یک منزل خبرداد.
05 آذر 1398
شناسه : 27224
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27224
2319+
بالا
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت چهار آتش نشان در عملیات اطفا حریق یک منزل خبرداد.

حادثه 24 - معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت چهار آتش نشان در عملیات اطفا حریق یک منزل خبرداد.

حسن امینی زاده در این خصوص اعلام کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی بندرعباس، گزارش حریق یک باب منزل مسکونی  واقع در چهارراه نخل ناخدا- خیابان نامداران- کوچه نامداران ۱۳ در ساعت  ۱۱:۰۷ اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: در زمان حریق که علت آن در دست بررسی است، یک نفر زن در منزل بوده که پس از مشاهده دود در منزل و ناکامی در اطفای حریق توسط وی  و اهالی محله، به بیرون از منزل مراجعه نموده و پس‌ازآن توسط همسایگان به آتش‌نشانی اطلاع داده‌شده است.

امینی زاده اظهار کرد: پس از اعلام آتش‌نشانان بلافاصله به محل حریق اعزام شدند اما متأسفانه به دلیل شعله‌های ناشی از حریق که سیلندر گاز را در برگرفته بوده، شیر سیلندر گاز در اثر این حرارت به بیرون پرتاب‌شده و انفجار رخ می‌دهد که در این انفجار ۳ آتش‌نشان مصدوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه همچنین یک آتش‌نشان در حین اطفا دچار مصدومیت می‌شود، تصریح کرد: پس‌ازاین دیگر آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۹ و ۱ بلافاصله به محل حریق اعزام و حریق را اطفا و مهار کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در این حادثه بیش از ۵۰ درصد به منزل خسارت واردشده است، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر حال عمومی آن‌ها مساعد و بستری هستند.

ارسال نظر