زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات نامه رئیسی به روحانی 3 روز قبل از سهمیه بندی بنزین

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ماجرای نامه آیت الله رئیسی به روحانی درباره افزایش قیمت بنزین گفت.
04 آذر 1398
شناسه : 27199
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/27199
2408+
بالا
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ماجرای نامه آیت الله رئیسی به روحانی درباره افزایش قیمت بنزین گفت.

حادثه 24 - عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ماجرای نامه آیت الله رئیسی به روحانی درباره افزایش قیمت بنزین گفت.

ابوالفضل ابوترابی بیان کرد: آیت الله رئیسی سه روز قبل از افزایش قیمت بنزین وقتی در جریان قرار می‌گیرد نامه‌ای کتبی به آقای روحانی می‌زند و خواستار توقف این طرح می‌شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اعلام می‌کند وضعیت حال حاضر کشور برای این کار مناسب نیست و خواستار شد این کار انجام نشود؛ البته آقای روحانی هیچ توجهی به این نامه آقای رئیسی نکردند.

وی افزود: رئیس جمهور ۱۹ آبان در یزد سخنرانی کرد و می‌دانست که چند روز دیگر افزایش قیمت بنزین را داریم، به جای این که مردم را در آن سخنرانی اقناع کند و توضیح دهد و دستگاه‌ها را متحد کند، یک سخنرانی شبیه سخنرانی بنی صدر در دانشگاه تهران کرد که مایه اختلاف و تفرقه بود و از طرفی به دو دستگاه مهم به نام قوه قضاییه و سپاه پاسداران که امروز امید و اتکا مردم هستند به صورت غیر مستقیم هجمه می‌برد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به جای این که در این روز‌ها همه دستگاه‌ها را متحد کنند هجمه هم وارد می‌کنند؛ این‌ها همه برای ما علامت سؤال است که آیا این کار‌ها عمدی است یا غیر عمدی انجام می‌شود و حتماً دستگاه‌های امنیتی باید درباره عمدی یا غیر عمدی بودن این کار‌ها اظهار کنند.

ابوترابی تصریح کرد: در هر صورت این کار‌های اشتباه به خصوص اقناع نکردن مردم توسط دولت و بی تدبیری‌ها باعث شد امروز این مشکلات برای کشور به وجود بیاید.

نماینده مردم نجف آباد در پایان گفت: قوه قضاییه باید برای برخورد با کسانی که به تحریک و تشویق مردم پرداختند ورود و برخورد کند و این‌ها باید تحت تعقیب کیفری قرار بگیرند؛ تشویق و ترغیب مردم به این دست کار‌ها به عنوان معاونت در اغتشاشات و زیر مجموعه جرایم امنیتی محسوب می‌شود.

ارسال نظر