زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (18 آبان 98) از ادامه امدادرسانی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تا رهایی دختر بچه 2 ساله از چنگال آدم ربایان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (18 آبان 98) را بازخوانی می کنیم.
18 آبان 1398
شناسه : 26814
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26814
2531+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (18 آبان 98) را بازخوانی می کنیم.

نجات دختر بچه 2 ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از 3 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری عاملان آدم ربایی در کمتر از 3 ساعت طی عملیات ضربتی توسط مأموران این شهرستان خبر داد.

 

گروگانگیری برادر به خاطر ارث پدری / او برادرش را با اسپری فلفل بی هوش کرد

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر، فردی که برادر خود را به علت اختلاف بر سر ارث پدری به گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

 

قاتل خاموش به جان زلزله زده ها افتاد / فوت همزمان زن و مرد سرابی در چادر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از فوت زن و مرد زلزله زده اهل روستای شالقون سراب بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در چادر خبر داد.

 

زلزله زدگان آذربایجان شرقی چه وضعیتی دارند

 2 روز از زلزله 5.9 ریشتری در آذربایجان شرقی می گذرد و زلزله زدگان این مناطق شرایط سختی را می گذرانند. در این فیلم بخشی از رنجی که آنها می کشند به تصویر کشیده شده است.

 

جزئیات تازه از دستگیری زم به روایت فرمانده سابق سپاه

سرلشگر عزیز جعفری، فرمانده سابق سپاه پاسداران می گوید سپاه پیش از این نیز چند مرتبه تا یک قدمی دستگیری زم پیش رفته اما دستگیری او را به صلاح ندانسته بود. توضیحات وی را در این فیلم ببینید.

 

تکرار ربودن بنیتا، این بار به خیر گذشت

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان از نجات جان دختربچه‌ی سه‌ ساله و کشف خودرو سرقتی طی اقدام سریع و به‌موقع کاربر تلفن ۱۱۰ و پلیس شهرستان کوهدشت خبر داد.

 

گفتگو با پدر زهرا عابدی، کوچکترین قربانی زلزله میانه

سرش را روی تلی از آوار گذاشته و آرام لالایی می‌خواند هرازگاهی زیر لب چند جمله‌ای را به زبان می‌آورد و دوباره بغض امانش را نمی‌دهد و می‌زند زیر گریه. باشویادولانیم«گوزل قیزیم آللاهین یانیندادی»، «گوزل قیزیم مدرسه ددی، ایندی گلجک». مردی که آن طرف‌تر ایستاده می‌گوید او پدر زهرا است. همان دختر بچه‌ی بلبل زبان معروف.


ماموران قلابی با 15 میلیارد سرقت از خارجی ها به دام افتادند + عکس بدون پوشش متهمان

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۷ سارق حرفه ای خبر داد که با جعل عنوان مأمور پلیس اقدام به سرقت ۱۵ میلیارد ریال از اتباع خارجی می‌کردند.

 

واکنش دستیار معاونت زنان به ترویج چندهمسری / ازدواج موقت در دهه 70 از سوی هاشمی مطرح شد

دستیار حقوق شهروندی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن انتقاد نسبت به برخی اقدامات برای ترویج چندهمسری برای مردان گفت: به جای انجام تمهیدات لازم و حمایتی در جهت تحقق امر ازدواج برای مردان مجرد، جریانی به ترویج و ترغیب مردان متاهل به ازدواج مجدد پرداخته‌؛ در حالیکه این امر به فروپاشی نظام خانوادگی و افزایش طلاق و دعاوی مهریه منجر خواهد شد.

 

ساکنان مناطق روستایی چگونه از زلزله مرگبار نجات پیدا کردند + گفتگو با نحات یافتگان

تعدادی از مصدومان زمین لرزه ویرانگر بامداد جمعه در بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه بستری هستند، این مصدومان که برخی از آنها در این زمین لرزه داغ‌دیده شده اند از لحظه وقوع زمین لرزه و نجات معجزه آسای شان می گویند.

 

بازگشت از دنیای مردگان نیم ساعت پس از مرگ

مردی که به دلیل غرق شدن در کانال آب کشاورزی جان خود را از دست داده بود نیم ساعت بعد با تلاش تکنسین های اورژانس به طرز عجیبی به زندگی بازگشت.

 

زنده سوختن 6 عضو یک خانواده در آتش سوزی خودرو + عکس

رئیس پلیس راه استان بوشهر از مرگ یک خانواده بر اثر سوختن یک دستگاه خودرو پس از وقوع تصادف در ایستگاه بازرسی روستای بندو از توابع شهرستان عسلویه خبر داد.

 

خودکشی مرد کلاهبردار در زندان

مردی که به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده است وقتی فهمید دادگاه برایش حکم سنگینی بریده است در اقدامی هولناک با لباسش خودش را در زندان حلق آویز کرد.

 

خودکشی دختر و پسر جوانی که معتاد به گل بودند

دختر و پسر جوانی که از مدتی قبل به گل اعتیاد پیدا کرده بودند در اقدامی هولناک خود را از بالکن اتاق شان پایین انداخته و جان باختند.

 

چرا زلزله های بزرگ در شب اتفاق می افتد؟

شاید ما هم به این موضوع فکر کرده باشید که چرا زلزله‌های پرقدرت بیشتر شب‌ها رخ می‌دهند، اما واقعیت این‌طور نیست و محققان هم بررسی کردند که آیا روز و شب بودن روی زلزله تاثیر دارد یا نه

 

فروش دونات با روکش طلا در مشهد + عکس

در سایه نبود نظارت کافی بر بازار هرازچند گاهی با تخلفاتی در این حوزه مواجه می‌شویم، این بار برخی صنوف کیک، بستنی و نوشیدنی را با طعم طلا به مشتریان عرضه کرده‌اند.

 

ربودن شوهر صیغه ای بخاطر اختلاف بر سر پراید

زن آرایشگر که با همدستی شوهرش سناریوی آدم‌ربایی را طراحی و اجرا کرده بود، در جلسه محاکمه مدعی شد که برای کار خیر مرتکب جرم شده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر