زمان مطالعه: 2 دقیقه

خودکشی دختر و پسر جوانی که معتاد به گل بودند

دختر و پسر جوانی که از مدتی قبل به گل اعتیاد پیدا کرده بودند در اقدامی هولناک خود را از بالکن اتاق شان پایین انداخته و جان باختند.
18 آبان 1398
شناسه : 26791
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26791
3617+
بالا
دختر و پسر جوانی که از مدتی قبل به گل اعتیاد پیدا کرده بودند در اقدامی هولناک خود را از بالکن اتاق شان پایین انداخته و جان باختند.

حادثه 24 - دختر و پسر جوانی که از مدتی قبل به گل اعتیاد پیدا کرده بودند در اقدامی هولناک خود را از بالکن اتاق شان پایین انداخته و جان باختند.

این حادثه عصر پنجشنبه اتفاق افتاد. ابتدا به پلیس خبر رسید که دختری 17 ساله از بالکن اتاقش واقع در طبقه پنجم ساختمانی در شمال تهران سقوط کرده و جان باخته است. شواهد به دست آمده نشان می داد که این دختر به گل اعتیاد داشت و دقایقی قبل پسر مورد علاقه اش به دیدن او رفته بود و خودکشی پس از رفتن پسر جوان اتفاق افتاده است.

در این شرایط بود که تحقیقات برای یافتن پسر جوان آغاز شد اما ساعتی بعد خبر رسید که او نیز خودش را از طبقه چهارم خانه شان پایین انداخته و جان باخته است. با حضور ماموران در محل وقوع دومین حادثه معلوم شد که پسر جوان ساعتی قبل همراه دختر مورد علاقه اش گل مصرف کرده و در نهایت بنا به دلایلی نامعلوم دست به خودکشی زده است.

بر اساس این گزارش با انتقال اجساد این دو جوان به پزشکی قانونی تلاش ها برای رازگشایی از خودکشی مرموز آنها ادامه دارد.

ارسال نظر