زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری قاتل یزدی پس از ۱۳ سال

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی یزد از دستگیری متهم فراری که سال ۸۵ با سلاح سرد در نزاع جمعی در رفسنجان مرتکب قتل شده بود در «اشکذر» این استان خبر داد.
14 آبان 1398
شناسه : 26759
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26759
3156+
بالا
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی یزد  از دستگیری متهم فراری که سال ۸۵ با سلاح سرد در نزاع جمعی در رفسنجان مرتکب قتل شده بود در «اشکذر» این استان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی یزد  از دستگیری متهم فراری که سال ۸۵ با سلاح سرد در نزاع جمعی در رفسنجان مرتکب قتل شده بود در «اشکذر» این استان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا حناساب  گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر حضور قاتل فراری بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم و اطلاعات جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه متهم را در اشکذر شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی و انجام هماهنگی لازم به این شهرستان عزیمت کردند.

به گفته حناساب، ماموران در عملیاتی  متهم را در دستگیر و پس از انتقال به اداره پلیس، وی به قتل با سلاح سرد در سال ۸۵ در شهرستان رفسنجان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی یزد اضافه کرد: این متهم ۳۷ ساله در این مدت به صورت ناشناس همراه با خانواده خود در استان‌ها و شهرهای مختلف زندگی می‌کرد که پس از دستگیری روانه دادسرا شد.

برای نخستین بار است متهمی پس از ۱۳ سال فرار در استان یزد شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

ارسال نظر