زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری عاملان آدم ربایی مسلحانه در چابهار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، از دستگیری 2 نفر از عاملان اصلی پرونده آدم ربایی مسلحانه در شهرستان چابهار خبر داد.
07 آبان 1398
شناسه : 26563
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26563
2193+
بالا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، از دستگیری 2 نفر از عاملان اصلی پرونده آدم ربایی مسلحانه در شهرستان چابهار خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، از دستگیری 2 نفر از عاملان اصلی پرونده آدم ربایی مسلحانه در شهرستان چابهار خبر داد.

سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی همراه با تیر اندازی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در بیست و یکم مرداد ماه سال جاری در شهر  چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی مأموران و پس از تحقیق از  شاهدان عینی حاضر در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پژو پارس، مردی 39ساله را با تیر اندازی و ایجاد رعب و وحشت در محله  گلشهر چابهار ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار با توجه به حساسیت موضوع و اولویت قرار دادن جان فرد ربوده شده تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز کردند که در نتیجه اقدامات تخصصی پلیس، آدم ربایان عرصه را برخورد تنگ دیدند و پس از 5 شبانه روز  وی را در کوهستانه ای اطراف شهرستان سرباز رها کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: با آزادی فرد ربوده شده، تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه مأموران با شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه 2 نفر از عاملان اصلی این پرونده را شناسایی و روز گذشته آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر آدم ربایی شدند، ولی پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات محکم پلیس، صراحتا به این عمل مجرمانه خود که با همدستی چندنفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلاف مالی 3 میلیارد ریالی با فرد ربوده شده، عنوان کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: با سرنخ های به دست آمده دیگر همدستان این 2 متهم نیز شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد

ارسال نظر