زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلیس مشهدی کیف گم شده را لب مرز مهران به صاحبش رساند

مامور انتظامی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد، کیف گم شده پول و مدارک زائر کربلا را به مرز مهران رساند و این گونه لبخند را بر لبان یک زائر نشاند.
28 مهر 1398
شناسه : 26357
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26357
2388+
بالا
مامور انتظامی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد، کیف گم شده پول و مدارک زائر کربلا را به مرز مهران رساند و این گونه لبخند را بر لبان یک زائر نشاند.

حادثه 24 - مامور انتظامی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد، کیف گم شده پول و مدارک زائر کربلا را به مرز مهران رساند و این گونه لبخند را بر لبان یک زائر نشاند.

 پنج شنبه گذشته، مامور گشت کلانتری میرزاکوچک خان مشهد، هنگام انجام وظیفه در محدوده بوستان بسیج در خیابان بابانظر 35 کیفی را پیدا کرد که مقادیر زیادی دلار، دینار و بیش از یک میلیون تومان وجه نقد به همراه مدارک شناسایی و چهار گذرنامه درون آن بود! ولی هیچ آدرس یا تلفنی نداشت. این گزارش حاکی است، با هماهنگی سرهنگ محسن باقی زاده حکاک، رئیس کلانتری بلافاصله نیروهای انتظامی وارد عمل شدند و قبل از پایان وقت اداری با استعلام از بانکی که کارت عابربانک از آن جا صادر شده بود به استان قم رسیدند و این گونه به شماره تلفن صاحب کیف دست یافتند.

اما آن مرد که از مرز مهران عازم کربلا بود، هنوز متوجه گم شدن مدارکش نشده بود که با تماس رئیس کلانتری در جریان قرار گرفت واین گونه نیروهای انتظامی موفق شدند مدارک و کیف پول را در مرز مهران به وی برسانند.

سرهنگ صارمی، فرمانده انتظامی مشهد با قدردانی از تلاش و زحمات نیروهای انتظامی، این اقدام را وظیفه خادمان امام رضا(ع) دانست و گفت: از این که لبخند را بر لبان یک زائر نشاندیم بسیار خوشحالیم.

ارسال نظر