زمان مطالعه: 3 دقیقه

آتش سوزی ناگهانی سه خودرو پارک شده در خیابان17 شهریور

سه دستگاه خودرو سواری که در داخل کوچه ای در حوالی خیابان 17 شهریور پارک شده بودند درساعات اولیه بامداد امروز طعمه آتش سوزی شد.
17 مهر 1398
شناسه : 26144
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/26144
2416+
بالا
سه دستگاه خودرو سواری که در داخل کوچه ای در حوالی خیابان 17 شهریور پارک شده بودند درساعات اولیه بامداد امروز طعمه آتش سوزی شد.

حادثه 24 - سه دستگاه خودرو سواری که در داخل کوچه ای در حوالی خیابان 17 شهریور پارک شده بودند درساعات اولیه بامداد امروز طعمه آتش سوزی شد.

با مشاهده این آتش سوزی از سوی اهالی محل و اعلام آن درساعت 2:35 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 آتش نشانی، بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 99 برای امدادرسانی و خاموش کردن آتش سوزی عازم خیابان ۱۷ شهریور، خیابان ارج شدند.

محمد ناطقی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی دراین خصوص اظهار داشت: شب گذشته درحالیکه ساکنان کوچه ای درخیابان ارج درخواب بسر می بردند ناگهان به دلیل نامعلومی سه دستگاه خودرو سواری پژو، سمند و پیکان که درکنارکوچه متوقف بودند، آتش گرفت.

وی اضافه کرد: شعله های آتش بسرعت در حال گسترش و فرا گرفتن تمام قسمت‌های این خودروها بود که آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر شده و فوراً پس از کشیدن دو رشته لوله ی آبذهی تا محل پارک خودروها، مشغول خاموش کردن شعله های آتش هر سه خودرو شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به امکان گسترش سریع آتش و رسیدن شعله به تمام قسمت‌های این سه وسیله نقلیه و نیز خودروهای پارک شده ی مجاور، آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت آتش به اطراف، در کمترین زمان ممکن آتش سوزی در هر سه خودرو را مهار و خاموش کردند.

ناطقی خاطرنشان کرد: پس از ایمن کردن محل حادثه و نیز خودروهای آتش گرفته، تذکرات ایمنی لازم توسط آتش نشانان به مالکین خودروها و نیز همسایگان ارائه شد.

وی درپایان تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی محل حادثه و همچنین هر سه خودرو آسیب دیده را برای بررسی و انجام تحقیقات لازم در خصوص علت وقوع این آتش سوزی دراختیار نیروی انتظامی قرار دادند

ارسال نظر