زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماموران وظیفه شناس کیف 25 میلیون ریالی را به صاحبش برگرداندند

فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: کیف حاوی 25 میلیون ریال وجه نقد و تعدادی دسته چک، توسط 2 نفر از ماموران انتظامی به صاحبش برگردانده شد.
09 مهر 1398
شناسه : 25934
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/25934
2243+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: کیف حاوی 25 میلیون ریال وجه نقد و تعدادی دسته چک، توسط 2 نفر از ماموران انتظامی به صاحبش برگردانده شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: کیف حاوی 25 میلیون ریال وجه نقد و تعدادی دسته چک، توسط 2 نفر از ماموران انتظامی به صاحبش برگردانده شد.

سرهنگ  قدرت اله شهبازبیگی اظهار داشت: 2 نفر از ماموران انتظامی شهرستان مهران به نام های ستواندوم  امیر میرزاپور و استواردوم  رضا رحیم زاده حین گشت زنی در سطح شهر یک جلد کیف را پیدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی مشخص شد، کیف حاوی 25 میلیون ریال وجه نقد و تعدادی دسته چک است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس کیف حاوی پول و دسته چک را صورتجلسه و با اطلاع رسانی در شهر، صاحب وجه به ستاد انتظامی مراجعه و ضمن تقدیر و تشکر از کار خداپسندانه پلیس کیف خود به همراه وجه مربوطه را تحویل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به تعدد و تکثر مخاطرات در ماموریت های پلیسی، ماموران انتظامی را یکی از پرمخاطره ترین خدمتگزاران به لحاظ نوع تهدیدات شغلی برشمرد و افزود: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایت مداری کارکنان خدوم این نیرو، شاهدیم که شاخصه های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه های بارز یک مامور جامعه محور در نظام اسلامی و انقلابی است.

ارسال نظر