زمان مطالعه: 2 دقیقه

توضیحات مدیر ورزشگاه آزادی درباره مرگ عماد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی نیز درباره این حادثه گفت: مرگ این کودک به گیت‌های ورودی ورزشگاه ارتباط نداشت چرا که اولین گیت ورودی با داربستی که باعث فوت پسربچه شد ۵۰ متر فاصله داشته است.
27 شهریور 1398
شناسه : 15543
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15543
2364+
بالا
مدیر مجموعه ورزشی آزادی نیز درباره این حادثه گفت: مرگ این کودک به گیت‌های ورودی ورزشگاه ارتباط نداشت چرا که اولین گیت ورودی با داربستی که باعث فوت پسربچه شد ۵۰ متر فاصله داشته است.

حادثه 24 - مدیر مجموعه ورزشی آزادی نیز درباره این حادثه گفت: مرگ این کودک به گیت‌های ورودی ورزشگاه ارتباط نداشت چرا که اولین گیت ورودی با داربستی که باعث فوت پسربچه شد ۵۰ متر فاصله داشته است.

قدرت‌الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی در ادامه گفت: پیمانکاری که سال‌ها وظیفه نصب داربست‌ها را در ورزشگاه آزادی برعهده دارد، بواسطه خطای انسانی از یکی از تیرهای برق به‌عنوان ستون استفاده کرده بود و اتصالی در تیر برق باعث این ضایعه دلخراش شد.

وی در خصوص بازداشت پیمانکار داربست‌ها عنوان کرد: پیمانکاری که متصدی این کار است، پس از ارائه یکسری اطلاعات بازداشت شد و در حال حاضر پرونده در حال رسیدگی است. مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سؤال که داربست‌ها برای چه در بیرون ورزشگاه نصب شده است؟ گفت: بواسطه درخواست نهادهای امنیتی مانند نیروی انتظامی.  به خاطر اینکه در مجموعه نظم بهتر رعایت شود این داربست‌ها نصب می‌شود. وی در ادامه گفت: در ورزشگاه آزادی پیمانکار برق جداست و پیمانکار داربست هم بخش دیگری است و تا این لحظه خطای صورت گرفته متوجه متولی نصب داربست‌هاست.

 پیگیری خواهیم کرد و ما هم همکاری لازم را با همه نهادهایی که وظیفه بررسی این موضوع را دارند خواهیم داشت. سیف در پاسخ به این سؤال که پیمانکاران به چه نحوی انتخاب می‌شوند؟ گفت: پیمانکارانی که کارهای بزرگ انجام می‌دهند از طریق مزایده و مناقصه انتخاب می‌شوند. پیمانکار داربست هم به‌صورت امانی سال‌های زیادی است که کار می‌کند و پیمانکار نصب داربست هم از پیمانکاران قدیمی است.

ارسال نظر