زمان مطالعه: 4 دقیقه

مرگ عجیب 3 نفر در پایتخت / یکی از قربانیان در دیگ نذری سقوط کرد

افتادن در دیگ نذری، سقوط هنگام تعویض لباس و سکته هنگام گرفن طلب 3 دلیل عجیبی بود که موجب مرگ 3 نفر در پایتخت شد.
24 شهریور 1398
شناسه : 15449
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15449
2267+
بالا
افتادن در دیگ نذری، سقوط هنگام تعویض لباس و سکته هنگام گرفن طلب 3 دلیل عجیبی بود که موجب مرگ 3 نفر در پایتخت شد.

حادثه 24 - افتادن در دیگ نذری، سقوط هنگام تعویض لباس و سکته هنگام گرفن طلب 3 دلیل عجیبی بود که موجب مرگ 3 نفر در پایتخت شد.

پرونده مرگ 2مرد و یک کودک در پایتخت که در 3حادثه جداگانه رخ داد، در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است.

بامداد 21شهریور‌ماه گزارش مرگ مردی 50ساله به قاضی جنایی تهران اعلام شد. قاضی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد که مشخص شد متوفی برای کوهنوردی به ارتفاعات دربند رفته و بر اثر سقوط از ارتفاع، جانش را از دست داده است. دوستان او که همراهش بودند، می‌گفتند متوفی هنگام تعویض لباس‌هایش ناگهان تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرده است. با این حال، تحقیقات درخصوص مرگ این مرد کوهنورد ادامه دارد.

هنوز 4ساعت از اعلام گزارش مرگ مرد کوهنورد نگذشته بود که ساعت 8:52صبح 21شهریور‌ماه خبر رسید که کودک 2ساله‌ای جان باخته و مرگ او نیز مشکوک بود. این پسربچه 2ساله از چند روز قبل در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری بود اما شدت صدماتی که روی بدنش بود، به حدی بود که جانش را از دست داد. در چنین شرایطی، قاضی جنایی دستور بررسی در این خصوص را صادر کرد و مشخص شد که حادثه در شهرستان ابهر رخ داده است. ظاهرا خانواده این کودک در حیاط خانه دیگ بزرگی را روی گاز گذاشته بودند تا غذای نذری بپزند. از سوی دیگر پسربچه در حال بازی در حیاط بوده که ناگهان به داخل دیگ افتاده و به‌شدت دچار سوختگی شده بود. او برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران انتقال یافته بود که تلاش برای نجات او به‌دلیل صدمات شدید بی‌فایده بود.

اما آخرین حادثه حوالی نامجو رخ داد و مردی 45ساله جانش را از دست داد. یافته‌های کارآگاهان حکایت از این داشت که متوفی از مردی پول طلب داشته و روز حادثه مرد بدهکار را در خیابان دیده است. ظاهرا بر سر همین مسئله با یکدیگر درگیر شده که ناگهان مرد طلبکار از حال رفته و روی زمین افتاده است. مرد بدهکار اما فرار کرد و فرد طلبکار برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. اما او فوت شده بود و احتمال می‌رود که هنگام درگیری دچار سکته قلبی شده است. با این حال، تحقیقات برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ وی ادامه دارد. علاوه بر این، قاضی جنایی دستور بازداشت مرد بدهکار که فراری شده را صادر کرده است.

ارسال نظر