زمان مطالعه: 7 دقیقه

جنایت هولناک بر سر جای پارک / قاتل به یونان گریخته است

فردی که در دعوا بر سر جای پارک خودرو مرد جگرکی را در جنوب تهران به قتل رسانده بود، پس از حادثه به کشور یونان گریخت.
24 شهریور 1398
شناسه : 15436
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15436
2510+
بالا
تحقیقات مأموران نشان می دهد که قاتل از کشور ترکیه به صورت غیرقانونی به کشور یونان گریخته و در آنجا زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده است. بنابراین بازپرس ویژه قتل به مأموران اینترپل دستور داد با هماهنگی مأموران کشور ترکیه قاتل فراری را دستگیر و برای بازجویی و محاکمه به ایران منتقل کنند.
فردی که در دعوا بر سر جای پارک خودرو مرد جگرکی را در جنوب تهران به قتل رسانده بود، پس از حادثه به کشور یونان گریخت.

حادثه 24 - فردی که در دعوا بر سر جای پارک خودرو مرد جگرکی را در جنوب تهران به قتل رسانده بود، پس از حادثه به کشور یونان گریخت.

ساعت ۱:۵۱ بامداد ۱۵ اسفند سال قبل بود که کارکنان بیمارستان لقمان مرگ مشکوک مرد میانسالی را به مأموران پلیس تهران خبر دادند. دقایقی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر راهی بیمارستان شدند. مأموران در بیمارستان با جسد مرد ۵۰ ساله‌ای به نام ابراهیم روبه‌رو شدند که با اصابت سه ضربه چاقو به گردن، سینه و بازو به قتل رسیده بود.

با تأیید خبر قتل مرد میانسال بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. نخستین بررسی‌ها نشان داد پسر مقتول که شاهد حادثه بوده، موضوع قتل پدرش را به مأموران اطلاع داده است، بدین ترتیب کارآگاهان از وی تحقیق کردند. وی گفت: پدرم مغازه جگرکی در بزرگراه آیت‌الله سعیدی در جنوب تهران دارد. ساعتی قبل پدرم با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و در حالی که به سختی حرف می‌زد، گفت: از سوی چند نفر مورد ضرب و جرح قرار گرفته و یکی از آن‌ها هم او را با چاقو زخمی کرده است.

پدرم از من خواست سریع خودم را به مغازه‌اش برسانم و او را به بیمارستان ببرم. پس از این با موتورسیکلتم به سرعت به مغازه پدرم رفتم که داخل مغازه با پیکر نیمه جان و غرق به خون پدرم روبه‌رو شدم و او را سوار موتورسیکلتم کردم و به طرف بیمارستان راه افتادم. در میانه راه متوجه شدم که خودروی پژو پارسی ما را تعقیب می‌کند، پدرم گفت: راننده و سرنشینان خودرو پژو پارس او را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند. راننده خودرو قصد داشت موتورسیکلت مرا با خودرواش زیر بگیرد و مرا هم بکشد که با سرعت حرکت کردم و وارد کوچه باریکی شدم که ماشین‌رو نبود و به این ترتیب از دام آن‌ها فرار کردم و پدرم را به بیمارستان رساندم، اما متأسفانه چند ساعت بعد پدرم به خاطر شدت جراحات فوت کرد.

قتل به خاطر جای پارک

وی در ادامه گفت: در این چند ساعتی که پدرم زنده بود، قاتل و همدستانش را به من معرفی کرد و گفت: به خاطر جای پارک خودرو با آن‌ها درگیر شده است.

مأموران در ادامه دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کردند که مشخص شد، راننده خودروی پژو پارس مرد جوانی به نام تیمور است و به خاطر اینکه مقتول اجازه نداده است خودرواش را جلوی مغازه جگرکی‌اش پارک کند، با او درگیر شده و او را با چاقو به قتل رسانده است. همچنین در صحنه دیگری که خودروی پژوپارس موتورسیکلت پسر مقتول را تعقیب کرده بود، دوربین‌ها نشان داد که راننده خودرو به همراه چند سرنشین قصد داشتند موتورسیکلت پسر مقتول را زیر بگیرند تا مانع رساندن مرد زخمی به بیمارستان شوند، اما موفق نمی‌شوند. همزمان با ادامه تحقیقات زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: همسر دوم مقتول است و از تیمور و همدستانش به اتهام قتل شوهرش شکایت کرد.

فرار قاتل به یونان

مأموران تیمور و دوستانش را به عنوان مظنونان به قتل تحت تعقیب قرار دادند. آنها خیلی زود دوستان تیمور را شناسایی و دستگیر کردند، اما دریافتند تیمور پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.دوستان تیمور در بازجویی‌ها عامل قتل را تیمور معرفی کردند و اظهار داشتند، آن‌ها بی‌گناه هستند.

یکی از متهمان گفت: تیمور و مرد جگرکی رابطه خوبی با هم نداشتند. آن شب تیمور قصد داشت خودرواش را مقابل مغازه ابراهیم پارک کند که ابراهیم اجازه نداد و با هم درگیر شدند. مرد جگرکی به داخل مغازه‌اش رفت و ما هم داخل مغازه شدیم که تیمور با چاقو او را زخمی کرد و بعد هم فرار کردیم.

در چنین شرایطی مأموران برای دستگیری قاتل فراری دست به تحقیقات گسترده‌ای زدند که دریافتند، متهم پس از فرار با دختر مورد علاقه‌اش ارتباط داشته است. مأموران دختر مورد علاقه قاتل فراری را به اداره پلیس احضار و از وی تحقیق کردند.

وی به مأموران گفت: مدتی است با تیمور ارتباط دوستانه دارم. روز بعد از حادثه او سراغم آمد و گفت: مرد جگرکی را به قتل رسانده و قصد دارد به صورت غیرقانونی به کشور ترکیه فرار کند و از آنجا هم به یکی از کشور‌های اروپایی برود، او از من خواست همراهش بروم، اما من قبول نکردم.

تحقیقات بعدی مأموران نشان داد که قاتل از کشور ترکیه به صورت غیرقانونی به کشور یونان گریخته و در آنجا زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده است. بنابراین بازپرس ویژه قتل به مأموران اینترپل دستور داد با هماهنگی مأموران کشور ترکیه قاتل فراری را دستگیر و برای بازجویی و محاکمه به ایران منتقل کنند.

ارسال نظر