زمان مطالعه: 3 دقیقه

با فضای فعلی، ‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست

رئیس دفتر دئیس جمهور در واکنش به حادثه خودسوزی مرگبار دختر آبی گفت: با فضای فعلی، ‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست.
20 شهریور 1398
شناسه : 15341
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15341
2233+
بالا
رئیس دفتر دئیس جمهور در واکنش به حادثه خودسوزی مرگبار دختر آبی گفت: با فضای فعلی، ‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست.

حادثه 24 - رئیس دفتر دئیس جمهور در واکنش به حادثه خودسوزی مرگبار دختر آبی گفت: با فضای فعلی، ‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست.

محمود واعظی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌های خودسوزی و مرگ دختری طی روزهای گذشته توضیح داد: معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور در این زمینه مامور شدند و گروهی را برای عیادت و صحبت با خانواده او فرستادند و در همان زمان هم در گزارش ارائه شد. خانواده اش گفته بودند که ایشان مشکلاتی داشته است. ما با خانواده این فرد همدردی می‌کنیم و از طرف دیگر به هیچ وجه این نوع اقدامات و خودسوزی را تایید نکرده و نمی پسندیم از طرف دیگر هم حرکتی انجام نمی‌دهیم که باعث این قبیل اقدامات شود.

واعظی با بیان اینکه ما باید به نوعی دنبال کننده حقوق خانم‌ها باشیم، اظهارداشت:  امروز رئیس جمهور اعلام کردند که ایام انتخابات چه مجلس و چه  ریاست‌جمهوری بهترین فرصت است که بتوانیم این خواسته‌های خود را بیشتر مطرح کنیم و ما همچنان این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بدانیم چرا به اینجا رسیده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره مطالب حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این چیز جدیدی نیست ما چند ماه قبل در دولت بحث کردیم و تصمیم گرفتیم. ما در یک دوراهی مانده‌ایم از یک طرف معتقدیم اگر فضای ورزشگاه ها مناسب حضور خانم‌های محترم باشد از نظر ما منعی ندارد ولی با فضای فعلی با این میزان فحش و  درگیری این مصلحت نیست.

وی گفت: آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مامور شده اند با افراد مؤثر صحبت کنند تا فضای اخلاقی ورزشگاه ها ایجاد و امکانات نیز در ورزشگاه ها برای حضور خانم ها  فراهم شود.

ارسال نظر