زمان مطالعه: 2 دقیقه

خودسوزی دختر استقلالی مقابل دادگاه به روایت داریوش مصطفوی

داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در مورد مصاحبه اخیر خود درباره دختری که مقابل دادگاه دست به خودسوزی زده بود توضیحاتی ارائه داد.
16 شهریور 1398
شناسه : 15260
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/15260
2875+
بالا
داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در مورد مصاحبه اخیر خود درباره دختری که مقابل دادگاه دست به خودسوزی زده بود توضیحاتی ارائه داد.

حادثه 24 - داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در مورد مصاحبه اخیر خود درباره دختری که مقابل دادگاه دست به خودسوزی زده بود توضیحاتی ارائه داد.

مصطفوی گفت: من در حالی این مصاحبه را انجام دادم که جزئیات پرونده را نمی‎دانستم و تنها در پاسخ به سوالاتی که مطرح شده بود، نظرم را گفتم، اما متوجه شدم این موضوع، بخش دیگری هم داشت که از آن بی‎اطلاع بودم.

وی تاکید کرد: بعد از آن مصاحبه پیام‎ها و برخی انتقادات مردمی باعث شد که بیشتر تحقیق کنم و متوجه شدم تحلیلی عاری از واقعیت ارائه کرده‎ام.

مصطفوی افزود: در واقع تلاشم این بود نظر دلسوزانه‎ای در خصوص اتفاق رخ داده، بدهم، اما وقتی متوجه بخش دیگری از این ماجرا شدم، تعجب کردم، چون به من اطلاعات غلط داده بودند؛ درحالی‎که اصولا دادگاهی برگزار نشده که بخواهد حکمی صادر شود. امروز متوجه شدم اقدام عجولانه‎ای صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تصور می‎کنم منظور من به شکل دیگری انعکاس یافته و همچنین بخشی از حرف‎هایم تحریف شده است. نظر همه ما در جامعه فوتبال تمکین به قانون است و هیچ کس نمی‎تواند خود را فراتر از قانون تلقی کند.

ارسال نظر