زمان مطالعه: 8 دقیقه

قتل در ادامه بازی تاج و تخت در زندان / نوچه وحید مرادی در درگیری زندانیان کشته شد

یکی از زندانیانی که خودش را نوچه وحید مرادی، شرور مطرح کشور معرفی می کرد در جریان درگیری در زندان به قتل رسید.
29 اردیبهشت 1398
شناسه : 12981
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12981
4126+
بالا
یکی از زندانیانی که خودش را نوچه وحید مرادی، شرور مطرح کشور معرفی می کرد در جریان درگیری در زندان به قتل رسید.

یکی از زندانیانی که خودش را نوچه وحید مرادی، شرور مطرح کشور معرفی می کرد در جریان درگیری در زندان به قتل رسید.

این حادثه هفته قبل در یکی از زندان های کرج رخ داد و مقتول مردی جوان بود به نام بهمن. او با ضربات جسم نوک تیز در زندان به قتل رسیده بود و ظاهرا عاملان اصلی جنایت 3 مرد زندانی بودند.در چنین شرایطی تیم تحقیق راهی زندان شدند تا به تحقیق در این باره بپردازند. بررسی ها حکایت از این داشت که درگیری بین 20 زندانی رخ داده است و انگیزه آنها برسر قدرت نمایی بوده است. مقتول که به اتهام سرقت مسلحانه در زندان بود و دوران محکویتش را سپری می کرد از نوچه های وحید،م شرور مطرح کشور بود. به گفته شاهدان درگیری در اندرزگاه شماره یک رخ داده و در نهایت مقتول با جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. با انجام تحقیقات 3 عامل اصلی این جنایت بازداشت شده و برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافتند.

3 نفر از عاملان اصلی این جنایت در زندان دوران محکومیتشان را می گذراندند. یکی از آنها به اتهام قتل مامور زندان درآبان  سال 90 به قصاص محکوم شده و در یک قدمی چوبه دار بود که در این درگیری مرگبار شرکت کرد و باردیگر جنایت آفرید. در جریان پرونده نخست این متهم وی در آن سال با همدستانش در جاده محمد شهر کرج به کمین مینی بوس حامل زندانیان نشستند تا یکی از زندانیان سابقه دار که به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شده بود را فراری بدهند.به محض عبور مینی بوس که از حال انتقال متهمان از ندامتگاه به طرف دادسرای عمومی و انقلاب کرج بود متهمان با ایجاد تصادف صوری سعی در فراری دادن مرد قاچاقچی داشتند اما درگیری مسلحانه رخ داد و متهمان مسلح با شلیک گلوله جان مامور زندان را گرفتند.

عامل قتل این مامور زندان که  محکوم به قصاص شده و حالا دست به جنایت دیگری در زندان زده است در بازجویی ها در خصوص درگیری مرگبار در زندان و قتل نوچه وحید شرور معروف کشور گفت: مقتول بهمن نام داشت و در اندرزگاه شماره یک بود. من و دوستانم نیز در آنجا بود. بهمن نیز در سال 89 با همدستانش به یک طلافروشی در تهران دستبرد زده و در جریان سرقت اقدام به شلیک چندین گلوله کرده بودند که دستگیر و به 15 سال زندان محکوم شده بودند.او درحال گذراندن دوران حبسش بود و من نیز در یک قدمی چوبه دار بودم و منتظربودم تا هرلحظه مرا صدا کنند و حکم مرگش اجرا شود. وقتی وحید،م شرور معروف کشور دست به جنایت زد و به زندان منتقل شد بهمن به سراغ وحید رفت و یک جورایی شد نوچه وحید. البته من هم ارتباط خوبی با وحید داشتم. او را همه می شناختند و معروف بود. وحید درست 24 ساعت پس از آزادی اش دست به جنایت زده بود و اخبارش پیش از اینکه وحید به زندان منتقل شود به گوش همه ما رسیده بود.گویا یکی از دوستان وحید به خاطر آزادی او مهمانی گرفته بود اما در آن مهمانی وحید با وی بر سر لایو گرفتن در اینستاگرام درگیر شده و دست به جنایت زده بود. وی ادامه داد: وقتی وحید در زندان به قتل رسید همه ما ناراحت شدیم. مدتی پس از مرگ وحید ، بهمن (مقتول) که از نوچه های او بود اصرار داشت که او گنده لات است و برای ما قدرت نمایی می کرد. من و دوستانم اماهمیشه با بهمن درگیری داشتم و می گفتیم ما گنده لات ترهستیم و قدرتمان بیشتر است. چندین بار به خاطر این موضوع با بهمن درگیر شدیم تا اینکه نسبت به او کینه به دل گرفتیم. وی ادامه داد: روز حادثه باردیگر با بهمن درگیر شدیم ، او همان حرفهای قبلی را تکرار می کرد و می گفت من جای وحید را گرفته ام و قدرتم از همه بیشتراست.حرفهای او شروع یک درگیری بزرگ در زندان شد. من نیز با تیزی به سمت بهمن حمله ور شدم و چند ضربه به او زدم. همدستانم هم به او ضربه زدند که بعد متوجه شدیم بهمن جانش را از دست داده است اما قصد کشتن او را نداشتیم. همه چیز در یک لحظه عصبانیت رخ داد. چون ما چندین بار به بهمن تذکر داده بودیم که خودش را برتر از تیم ما نداند و درواقع به او اولتیماتوم داده بودیم اما گوشش به حرفهای ما بدهکارنبود.

هم اکنون 3 متهم اصلی این درگیری مرگبار با دستور قاضی جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

ارسال نظر