زمان مطالعه: 3 دقیقه

راننده اسنپ کیف 400 میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند

راننده امانتدار اسنپ وقتی فهمید مسافرش چند فقره چک بدون تاریخ را جا گذاشته است همه تلاش خود را کرد تا چک ها را به صاحبش برگرداند.
24 اردیبهشت 1398
شناسه : 12928
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12928
3463+
بالا
راننده امانتدار اسنپ وقتی فهمید مسافرش چند فقره چک بدون تاریخ را  جا گذاشته است همه تلاش خود را کرد تا چک ها را به صاحبش برگرداند.

راننده امانتدار اسنپ وقتی فهمید مسافرش چند فقره چک بدون تاریخ را  جا گذاشته است همه تلاش خود را کرد تا چک ها را به صاحبش برگرداند.

سلیمان نوروزی‌آزاد، کاربر معتمد و امانت‌دار اسنپ، پس از رساندن مسافری به مقصدش در محله نازی‌آباد، مسافر دیگری را به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی سوار می‌کند؛ مسافر متوجه کیفی در ماشین می‌شود و آن را به راننده می‌دهد. راننده نیز پس از پیاده شدن مسافر برای پیدا کردن نام و نشان صاحب کیف، درون آن را جستجو می‌کند و با چهار فقره چک امضاشده و بدون تاریخ در وجه حامل مواجه می‌شود. در این کیف یک چک به مبلغ ۳۷۵ میلیون، دو فقره چک ۱۰ میلیونی و یک فقره چک ۵ میلیون‌ تومانی، در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، موجود بود.

این راننده اسنپ پس از مشاهده کارت شناسایی صاحب کیف، مسافرش را به‌ خاطر می‌آورد. سلیمان نورزی‌آزاد در تماس با پشتیبانی موضوع را مطرح می‌کند و از ایشان خواسته می‌شود هیچ اقدامی نکنند تا هماهنگی‌های لازم با صاحب کیف انجام شود. پشتیبانی اسنپ با مسافر تماس می‌گیرد و او را در جریان موضوع قرار می‌دهد. مسافر پس از تماس پشتیبانی اسنپ تازه متوجه نبودن کیفش می‌شود. پشتیبانی از آقای نوروزی‌آزاد می‌خواهد تا با صاحب کیف هماهنگ کند و کیف را به شخص خودشان تحویل دهند.

سلیمان نوروزی‌آزاد ۳۸ سال سن دارد و وقتی از او می‌پرسند که آیا حتی یک بار هم به ذهنت خطور نکرد که چک را نقد کنی، تنها با یک جمله پاسخ می‌دهد: «اگر قرار بود از این پول‌ها دربیاورم تا ساعت ۵ صبح با اسنپ کار نمی‌کردم.»

کلمات کلیدی:
ارسال نظر