زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرگ 5 نفر بر اثر گازگرفتگی در اردبیل و زنجان

زن و مرد ۴۶ ساله، در زنجان بر اثر استشمام گاز سمی جان باختند. این در حالی است که سه نفر دیگر نیز در اردبیل بر اثر نشت گاز جان خود را از دست دادند.
16 بهمن 1397
شناسه : 11915
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11915
12601+
بالا
زن و مرد ۴۶ ساله، در زنجان بر اثر استشمام گاز سمی جان باختند. این در حالی است که سه نفر دیگر نیز در اردبیل بر اثر نشت گاز جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مختار شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان درباره حادثه مرگ زوج 46 ساله گفت: در پی اعلام مرگ مشکوک در بیمارستان ولیعصر زنجان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ زنجان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک زن و شوهر ۴۶ ساله در منزل مسکونی خود در یکی از روستا‌های شهرستان ایجرود دچار گاز گرفتگی و به بیمارستان منتقل می‌شوند، گفت: بنا بر اعلام نظر اولیه پزشکی قانونی و کارشناسان اداره آتش نشانی، علت مرگ این زن و مرد استشمام گاز سمی تولید شده توسط آبگرمکن خانه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه تحقیقات در این باره به دستور مقام قضائی ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: در استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی نکات ایمنی را رعایت تا شاهد وقوع این گونه حوادث تلخ نباشیم.

نشت گاز در سامیان اردبیل

همچنین ۶ مصدوم حادثه نشت گاز سامیان اردبیل به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شدند و متاسفانه سه نفر از آن‌ها جان باختند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از انفجار یک واحد مسکونی بر اثر نشت گاز خبر داد و گفت: ساعت ۰۵:۱۷ صبح امروز نشت گاز در یکی از واحد‌های مسکونی در روستای سامیان اردبیل منجر به مصدومیت ۶ نفر شد.

وی ادامه داد: سه مصدوم حادثه به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شدند و متاسفانه ۳ نفر از آنها جان خود را در این حادثه از دست دادند.

ارسال نظر