زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگیری برادران دالتون و همدست هایشان

۳ برادر و ۴ دوستشان به اتهام سرقت از انباری‌های شهروندان تهرانی دستگیر شدند.
05 بهمن 1397
شناسه : 11779
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11779
11496+
بالا
۳ برادر و ۴ دوستشان به اتهام سرقت از انباری‌های شهروندان تهرانی دستگیر شدند.

سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد درباره این پرونده گفت: از مدتی پیش سرقت از انباری‌های محدوده کلانتری شدت گرفته بود که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به تحقیقات میدانی صورت گرفته از محل‌های سرقت، ادامه داد: در یکی از محل‌های سرقت، تصویر یکی از سارقان سابقه دار این کلانتری به دست آمد و مشخص شد که این متهم در سرقت از انباری‌های سطح حوزه استحفاظی کلانتری دست دارد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم اصلی پرونده، پس از آزادی از زندان خانه اش را تبدیل به پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر کرده و مانند گذشته با تشکیل باند سرقت، به رفتار مجرمانه خود ادامه می‌دهد.

کلانتر محله نبرد بیان داشت: با مشخص شدن این موضوع، سریعا تیم عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری متهم و سایر همدستانش وارد پاتوق مجردی متهم شدند.

وی توضیح داد: در این محل، علاوه بر متهم اصلی و ۲ برادرش، ۴ دوست معتاد وی نیز حضور داشتند و همچنین تعدادی افراد معتاد مشغول مصرف مواد مخدر بودند.

این مقام مسئول اضافه کرد: متهم اصلی پرونده که خانه مجردی اش را به منظور مصرف و خواب افراد معتاد در اختیار آنها قرار داده بود، از این افراد پول یا مواد مخدر و یا وسایل سرقتی دریافت می‌کرد.

سرهنگ تیموری افزود: در بازرسی انجام شده، ۲ موتور سرقتی و همچنین مقداری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه به همراه یک جفت باند، ۲ دستگاه آمپلی فایر، یک دستگاه ساب و ۳ عدد کامپیوتر خودروی سواری کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم اصلی پرونده در اعترافات خود به آشنایی اش با یکی از همدستانش در زندان تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: با همدستش که هم سن خودش است نقشه‌های سرقت از انباری‌های شهروندان را طراحی کرده بود. در ادامه متهمان به کلانتری منتقل و مشخص شد همگی آن‌ها مصرف کنندگان مواد مخدر بوده و برادران متهم اصلی نیز سابقه بازداشت توسط پلیس را داشتند.

سرهنگ تیموری در ادامه گفت: ساکنان محل که از دستگیری متهمان با خبر شده بودند با مراجعه به ماموران صمیمانه تشکر و از انهدام این خانه مجردی که از مدتی پیش پاتوق مصرف کنندگان مواد شده بود ابراز خوشحالی کردند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر