زمان مطالعه: 3 دقیقه

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه از واگذاری سهام این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس خوشحال است، گفت: مطمئنم که اتفاقات خوبی برای استقلال در آینده رخ خواهد داد.
05 اردیبهشت 1403
شناسه : 116880
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116880
147+
بالا
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه از واگذاری سهام این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس خوشحال است، گفت: مطمئنم که اتفاقات خوبی برای استقلال در آینده رخ خواهد داد.

حادثه 24 - مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه از واگذاری سهام این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس خوشحال است، گفت: مطمئنم که اتفاقات خوبی برای استقلال در آینده رخ خواهد داد.

علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
ارسال نظر