زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش‌سوزی یک ساختمان 3طبقه در شهرک ۱۳ آبان

یک منزل مسکونی در شهرک ۱۳ آبان دچار حریق شد.
02 اردیبهشت 1403
شناسه : 116701
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116701
88+
بالا
یک منزل مسکونی در شهرک ۱۳ آبان دچار حریق شد.

حادثه 24 - یک منزل مسکونی در شهرک ۱۳ آبان دچار حریق شد.

در ساعت ۲۳:۲۴ شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان شهید رجائی ابتدای شهرک ۱۳ آبان را اطلاع‌رسانی کردند که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴۷، ۹۰ و نجات ۱۷ را به محل اعزام کرد.

 با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان سه طبقه مسکونی رخ داده و در قسمت زیر راه پله طبقه همکف دو دستگاه موتور سیکلت و سیلندر ۱۱ کیلویی گاز طعمه آتش‌سوزی شده است و شعله‌های ناشی از آن به بخش‌های دیگر ساختمان نیز سرایت کرده است. همچنین دود زیادی این ساختمان را در برگرفته بود. خوشبختانه بنابر اطلاعات شهروندان و همچنین بررسی انجام شده از سوی عوامل آتش‌نشانی ساختمان مسکونی در هنگام وقوع آتش‌سوزی به طور کامل تخلیه شده بود.

یک گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند و در ابتدا پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی، ضمن قطع جریان برق و گاز ساختمان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی به سرعت وارد ساختمان شده و شعله های آتش درحال گسترش را مهار و خاموش کردند. سپس موتورسیکلت‌ها و سیلندر ۱۱ کیلویی گاز را به بیرون از ساختمان انتقال دادند.

عوامل آتش‌نشانی پس از اطفاء کامل حریق و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و در ساعات اولیه بامداد امروز به ایستگاه بازگشتند. همچنین کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن علت حریق را آغاز کردند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر