زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری 5 میلیاردی فروشندگان دوره گرد در کرمانشاه/ اسکیمری ها از 23 کارت کپی کرده بودند

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه خبر داد که با کپی اطلاعات کارت‌بانکی ۲۳ شهروند، اقدام به سرقت بیش از ۵ میلیارد ریال کرده بودند.
28 فروردین 1403
شناسه : 116428
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116428
101+
بالا
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه خبر داد که با کپی اطلاعات کارت‌بانکی ۲۳ شهروند، اقدام به سرقت بیش از ۵ میلیارد ریال کرده بودند.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتا استان از دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه خبر داد که با کپی اطلاعات کارت‌بانکی ۲۳ شهروند، اقدام به سرقت بیش از ۵ میلیارد ریال کرده بودند.

سرهنگ علی عباسی کسانی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت‌بانکی آنها موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و اظهارات شکات مشخص شد کارت‌بانکی  این شهروندان توسط کلاهبرداران در قالب فروشنده سیار و با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی و مبالغی از حسابشان به‌صورت غیرمجاز سرقت شده است.

سرهنگ کسانی  گفت: تیمی از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند مالباختگان از چندی پیش از فروشندگان دوره گرد در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به خرید کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان برداشت غیرمجاز و محل اختفای آنها شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب جرم کلاهبرداری اسکیمری  اظهار داشت: این افراد در بازجویی‌ها عنوان کردند که در قالب فروشنده سیار میوه و تره‌بار کارت‌های بانکی ۲۳ نفر از خریداران را کپی و در یک فرصت مناسب اقدام به خرید طلا و احشام به میزان ۵ میلیارد ریال کرده اند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر