زمان مطالعه: 1 دقیقه

بسته شدن محور کندوان به علت ریزش سنگ

فرمانده پلیس راه کندوان با بیان اینکه دراین محور در محدوده طویر به علت ترافیک حدود سه کیلومتر توقف را شاهد هستیم، گفت: ترافیک در طول مسیر پرحجم و روان است.
24 فروردین 1403
شناسه : 116185
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/116185
113+
بالا
فرمانده پلیس راه کندوان با بیان اینکه دراین محور در محدوده طویر به علت ترافیک حدود سه کیلومتر توقف را شاهد هستیم، گفت: ترافیک در طول مسیر پرحجم  و روان است.

حادثه 24 فرمانده پلیس راه کندوان با بیان اینکه دراین محور در محدوده طویر به علت ترافیک حدود سه کیلومتر توقف را شاهد هستیم، گفت: ترافیک در طول مسیر پرحجم  و روان است.

سرگرد محمد احمدی با اشاره به بارش برف صبح امروز در ارتفاعات ولی‌اباد محدوده دونا و سیاه بیشه، گفت: امروز شاهد برف بی‌سابقه در محور کندوان بودیم و تیم‌های همیشه بیدار پلیس راه و راهداری درحال خدمات رسانی هستند.

وی تصریح کرد: ساعاتی دیگر این محور به سمت تهران و کرج یک طرفه خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان خواست حتما زنجیرچرخ خودرو به همراه داشته باشند و قبل از حرکت مجددا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را از پلیس راه و راهداری جویا شوند تا در شرایطی ایمن تردد کنند.

ریزش سنگ در کمرزرد کندوان

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس نیز به گفت: ریزش سنگ را در منطقه کمر زرد داشتیم، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشت و تنها توری‌های ایجاد شده خمیده شدند که در فرصت مناسب بازسازی خواهد شد.

وی افزود: در منطقه هریجان کندوان نیز تخته سنگی کنار جاده بود که یک خودرو به علت کم توجهی با آن برخورد کرد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر