زمان مطالعه: 2 دقیقه

چشم گربه کابوس مشهدی ها در تعطیلات نوروزی دستگیر شد

زورگیر معروف به «چشم گربه»که سوابق کیفری نیز دارد برای دومین بار در تعطیلات نوروزی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
19 فروردین 1403
شناسه : 115961
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/115961
164+
بالا
زورگیر معروف به «چشم گربه»که سوابق کیفری نیز دارد برای دومین بار در تعطیلات نوروزی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

حادثه 24 - زورگیر معروف به «چشم گربه»که سوابق کیفری نیز دارد برای دومین بار در تعطیلات نوروزی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ششم فروردین تعدادی از کسبه و اهالی خیابان گاز به تعقیب دزدی پرداختند که گوشی تلفن و کیف مدارک را از یک نمایشگاه خودرو ربود و پا به فرارگذاشت.

پس از حدود یک کیلومتر تعقیب وگریز درکوچه وخیابان ها ،بالاخره سارق 20ساله به محاصره شهروندان درآمد وطولی نکشید که با حضور گشت انتظامی کلانتری رسالت به مقر انتظامی انتقال یافت.

این متهم جوان که به «چشم گربه» معروف است، درحالی به سرقت گوشی اعتراف کرد که بررسی های پلیس نشان داد وی از سارقان سابقه دار است.

هنوز تحقیقات قضایی درباره جرایم وی ادامه داشت که سیزدهم فروردین ماجرای زورگیری از متصدی خواربار فروشی در بولوار رسالت مشهد، نیروهای گشت انتظامی را به تکاپو انداخت.

متصدی فروشگاه مدعی بود جوانی 20 ساله وجوه نقدی و مقداری خوراکی را زورگیری کرده و متواری شده است.

در پی گزارش این مالباخته ، بی‌درنگ تحقیقات نیروهای گشت با صدور دستوری از سوی سرگرد روح ا... لطفی به صورت هدفمند آغاز شد و گروه کمکی دیگری نیز با توجه به مشخصات سارق وارد عمل شدند تا این که متهم جوان با همکاری شهروندان در یکی از خیابان های اطراف محل سرقت شناسایی شد و در اقدامی غافلگیرانه به دام افتاد.

باانتقال وی به مقر انتظامی، مشخص شد که او همان دزد معروف به «چشم گربه»است که حدود یک هفته قبل به اتهام گوشی قاپی دستگیر شده بود به همین خاطر بازجویی ها از وی به طور تخصصی در دایره تجسس توسط ستوان قرایی(افسر پرونده) ادامه یافت که در همین حال یکی دیگر از مالباختگان با شناسایی وی در کلانتری مدعی شد: «چشم گربه» در خیابان فتاح جلوی مرا گرفت و با تهدید و توسل به زور همه پول هایم رااز جیبم بیرون کشید و به سرقت برد.

براساس این گزارش ،تحقیقات بیشتر در این باره با دستورات قضایی و با توجه به اظهارات شاکیان پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر