زمان مطالعه: 5 دقیقه

درگیری خونین جوان معتاد با مددکار کمپ ترک اعتیاد

مددکار کمپ ترک اعتیاد وقتی می خواست جوان معتادی را از خانه اش به کمپ منتقل کند به ضرب چاقوی او به قتل رسید.
23 آبان 1397
شناسه : 1087
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1087
14838+
بالا
مددکار کمپ ترک اعتیاد وقتی می خواست جوان معتادی را از خانه اش به کمپ منتقل کند به ضرب چاقوی او به قتل رسید.

شامگاه هجدهم آبان ماه امسال به کلانتری 131 شهرری خبر رسید که جوانی 35 ساله در یکی از بیمارستان های جنوب شهر جان خود را از دست داده است. این جوان ساعتی قبل بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه اش مجروح و دچار خونریزی شدیدی شده بود. با وجود اینکه پزشکات تلاش زیادی برای نجات او انجام دادند اما وی سرانجام روی تحت بیمارستان جانش را از دست داد.

به دنبال وقوع این جنایت به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای شهر ری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. شواهد نشان می داد مقتول یکی از مددکاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بود و زمانی که قصد داشت جوان معتادی را به کمپ منتقل کند از سوی او مورد حمله قرار گرفته و در نهایت جان باخته است. با وجود اینکه ساعتی بعد گروهی از ماموران راهی محل وقوع جنایت شدند اما متهم به مکان نامعلومی گریخته بود. با این وجود تحقیقات در این باره ادامه یافت تا اینکه شامگاه سه شنبه در حالی که متهم برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت بازگشته بود از سوی ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

با آغاز بازجویی ها از متهم او به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت: در خانه بودم که فهمیدم چند نفر از کمپ ترک اعتیاد آمده اند تا من را با خود به کمپ ببرند. من هم که نمی خواستم همراه شان بروم به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و خودزنی کردم. می خواستم با این کار آنها رهایم کنند و از خانه مان بیرون بروند.

متهم در ادامه گفت: به مادرم گفتم آنها را از خانه بیرون کند. او هم در را باز کرد تا آنها بروند اما ناگهان دیدم که یکی از مددکاران کمپ پشت در مخفی شده است و می خواهد من را غافلگیر کند. من هم که چاقو در دستم بود ناگهان ضربه ای به او زدم و روی زمین افتاد و از ترسم پا به فرار گذاشتم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهم به قتل هم اکنون با قرار قانونی در بازداشت بسر می برد و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.   

ارسال نظر