زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیونت، ترفندی برای فریب افراد جویای کار

عضو شرکت هرمی گلدکوئیست که نام تازه کیونت را برای شبکه شان انتخاب کرده بودند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
15 آبان 1397
شناسه : 1061
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1061
39728+
بالا
این شرکت در واقع همان شرکت هرمی گلدکوئیست است که با تغییر عنوان و رویه، این بار تحت عنوان استخدام در شرکت های دولتی و معتبر اقدام به جذب اعضای جدید می کند.
عضو شرکت هرمی گلدکوئیست که نام تازه کیونت را برای شبکه شان انتخاب کرده بودند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ جهانگیر تقی پور، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با انجام اقدامات ویژه پلیسی، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه و محل فعالیت۹ نفر از فعالان شرکت هرمی موسوم به کیونت در محدوده خیابان استاد معین شدند و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۹ نفر آنها را دستگیر کردند.

وی در خصوص فعالیت شرکت موسوم به کیونت گفت: این شرکت در واقع همان شرکت هرمی گلدکوئیست است که با تغییر عنوان و رویه، این بار تحت عنوان استخدام در شرکت های دولتی و معتبر اقدام به جذب اعضای جدید می کند. اعضای فعال در این شرکت در ادامه به بهانه عدم امکان استخدام، اعضای جدید شرکت را به فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای تشویق کرده و در چندین جلسه آموزشی به بهانه واهی خرید تورهای مسافرتی خارجی از آنها مبالغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان دریافت می کردند و آنها را به بهانه دریافت سود مجبور به عضوگیری از میان دوستان، بستگان شان می تا زمینه ادامه فعالیت خود را فراهم کنند.

بر اساس این گزارش تحقیقات در این باره همچنان در جریان است.

ارسال نظر