زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیراندازی وحشتناک افراد ناشناس به منزل ۲ مامور منابع طبیعی در آمل

افراد ناشناس با شلیک ۱۰ گلوله منزل ۲ مامور منابع طبیعی شهرستان آمل را هدف قرار داده و به بخش های از این خانه ها آسیب وارد کردند.
18 فروردین 1403
شناسه : 105885
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105885
102+
بالا
افراد ناشناس با شلیک ۱۰ گلوله منزل ۲ مامور منابع طبیعی شهرستان آمل را هدف قرار داده و به بخش های از این خانه ها آسیب وارد کردند.

حادثه 24 - افراد ناشناس با شلیک ۱۰ گلوله منزل ۲ مامور منابع طبیعی شهرستان آمل را هدف قرار داده و به بخش های از این خانه ها آسیب وارد کردند.

رئیس منابع طبیعی آمل روز شنبه افزود: بامداد امروز افراد ناشناس به هر منزل ۲ مامور منابع طبیعی این شهرستان پنج گلوله شلیک کردند.

علی اصغر اسماعیل زاده اظهار داشت: خوشبختانه به این ۲ مامور و خانواده آنها هیچ آسیبی وارد نشد و ماموران در سلامت کامل هستند.

وی با بیان این مطلب که این ۲ مامور یکی از آنها فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل بود، خاطرنشان کرد: مامور دیگری که منزل وی مورد شلیک گلوله افراد ناشناس قرار گرفت مامور یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان بود.

رئیس منابع طبیعی آمل افزود: گلوله های شلیک شده توسط این افراد ناشناس به بخش های از خانه اعم از درب، پنجره و دیوار خانه ها آسیب وارد کرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق کارهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی این افراد آغاز شد.

استان مازندران حدود ۲ میلیون و چهار هزار هکتار مساحت دارد که از این مقدار حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار آن عرصه های طبیعی شامل جنگل و مرتع است.

برای حفاظت و مدیریت عرصه های طبیعی مازندران ۲ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در ساری و نوشهر فعالیت دارند که منطقه ساری حدود ۷۱ درصد و نوشهر حدود ۲۹ درصد این عرصه ها را مدیریت می کند. در مجموع حدود ۵۴ درصد از عرصه های جنگلی شمال کشور را در اختیار دارد و همچنین نیمی از جنگل های هیرکانی ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو در جغرافیای مازندران واقع است.

مازندران حدود ۴۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد که در آنها سالانه بیش از هفت میلیون تن محصول تولید می شود. این استان در تولید ۱۵ نوع از محصولات کشاورزی و باغی هم رتبه اول تا سوم کشور را دارد، ظرفیت این شرایط در حالی است که تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی و باغی در مازندران همچنان از چالش‌های مهم این استان محسوب می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر