زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت طلا ار خانه پدری توسط دختر 20 ساله / عامل اغفال دختر جوان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با اغفال دختری جوان به بهانه ازدواج او را مجبور به سرقت از خانه والدینش کرده بود، خبر داد.
18 فروردین 1403
شناسه : 105880
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105880
99+
بالا
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با اغفال دختری جوان به بهانه ازدواج او را مجبور به سرقت از خانه والدینش کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با اغفال دختری جوان به بهانه ازدواج او را مجبور به سرقت از خانه والدینش کرده بود، خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی درباره جزئیات این خبر اظهارکرد: ابتدای فروردین ماه سال جاری و در پی فقدان دختری حدوداً ۲۰ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پدر دختر جوان گفت: پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دخترش قصد داشت تا با یک مرد ازدواج کند که با مخالفت شدید او روبه‌رو شده است. این روند ادامه داشت تا اینکه فرزندش به بهانه رفتن به کلاس زبان از خانه بیرون رفته اما دیگر بازنگشته است. این فرد به کارآگاهان گفت که در ادامه نیز متوجه شده که طلاهای همسرش و مقدار زیادی پول نقد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از منزل سرقت شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد که دختر جوان به‌همراه مرد جوان قصد دارد تا طلاها را بفروشد و به همین خاطر به بازار طلافروشی مراجعه کرده‌اند. در همین راستا نیز خیلی زود با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه این دو نفر در غرب تهران شناسایی شد.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد:‌ ماموران پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل کردند.  متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات و بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان برای سرقت اموال پدرش اعتراف کرد و گفت که برای تحقق این هدف خود به این دختر وعده‌ دروغین ازدواج داده است.

وی با بیان اینکه طلاهاس سرقت شده نیز از محل کشف شد، گفت: دخترجوان تحویل خانواده‌اش و متهم اصلی نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر