زمان مطالعه: 2 دقیقه

واکنش پزشک باشگاه پرسپولیس به مصدومیت بیرانوند

ه نظر می‌رسد ماجرای مصدومیت دست بیرانوند جدی است و خطر از دست دادن بازی‌های بزرگ پیش رو، او پرسپولیس و را تهدید می‌کند.
15 فروردین 1403
شناسه : 105784
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105784
212+
بالا
ه نظر می‌رسد ماجرای مصدومیت دست بیرانوند جدی است و خطر از دست دادن بازی‌های بزرگ پیش رو، او پرسپولیس و را تهدید می‌کند.

حادثه 24 -به نظر می‌رسد ماجرای مصدومیت دست بیرانوند جدی است و خطر از دست دادن بازی‌های بزرگ پیش رو، او پرسپولیس و را تهدید می‌کند. امروز اخبار و شایعات مختلفی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه مچ دست منتشر شد که حالا پزشک تیم پرسپولیس آنها را تایید کرده است.

دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: علیرضا بیرانوند با توجه به آسیب‌دیدگی در جریان اردوی تیم ملی، برای ام‌آر‌آی اعزام شد و با توجه به جواب تصویربرداری، پزشکان متخصص درباره روند درمان وی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

او ادامه داد: علیرضا بیرانوند در جریان اردوی اخیر تیم ملی دچار آسیب در ناحیه مچ دست شد. با توجه به تشخیص پزشکی، پس از آن در جریان اردوی تیم ملی، تحت بررسی پاراکلینیکی قرار گرفت.

حقیقت گفت: بیرانوند در بازگشت به تمرینات پرسپولیس همچنان به جهت احساس درد در ناحیه مچ دست ابراز ناراحتی داشت که به همین جهت برای تصویربرداری مجدد اعزام شد و با توجه به جواب ام‌آر‌آی، آسیب در ناحیه مچ مشاهده شده است. در این ارتباط فردا کمیسیون پزشکی برای او تشکیل می‌شود و پس از آن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم.

با این حساب به نظر می‌رسد احتمال اینکه بیرانوند در بازی‌های حساس پیش روی پرسپولیس غایب باشد وجود دارد هرچند باید میزان دقیق مصدومیت و نوع مداوای لازم برای دست آسیب دیده او مشخص شود تا بتوان درباره میزان دوری‌اش از مسابقات گمانه‌زنی دقیق‌تری داشت.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر