زمان مطالعه: 3 دقیقه

مصدومیت ۱۷کارگر طی هفته گذشته در چهارحادثه شغلی جداگانه

طی یک هفته گذشته (از نهم تا ۱۳ فروردین)، ۱۷کارگر در چهارحادثه جداگانه شغلی در استان‌های مازندران، خوزستان و فارس دچار مصدومیت شدند.
15 فروردین 1403
شناسه : 105737
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105737
98+
بالا
طی یک هفته گذشته (از نهم تا ۱۳ فروردین)، ۱۷کارگر در چهارحادثه جداگانه شغلی در استان‌های مازندران، خوزستان و فارس دچار مصدومیت شدند.

حادثه 24 - طی یک هفته گذشته (از نهم تا ۱۳ فروردین)، ۱۷کارگر در چهارحادثه جداگانه شغلی در استان‌های مازندران، خوزستان و فارس دچار مصدومیت شدند.

در حادثه اول که روز نهم فروردین ماه در یک کارگاه جوشکاری درنوشهر استان مازندران رخ داد، دو کارگر حین کار جوشکاری بر اثر انفجار گاز اکسیژن دچار مصدومیت شدند.

آتش یار سوم حسین سمرقندی (رییس سازمان آتش نشانی نوشهر) با تشریح این حادثه گفت: در پی این اتفاق که در یک کارگاه جوشکاری در روستای «نیرنگ» به دنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده، دو کارگر پیمانکاری حین کار با گاز اکسیژن با کاربرد جوشکاری دچار حادثه انفجار شده وبه دلیلی شدت جراحات به بیمارستان ساری منتقل می‌شوند.

اما در حادثه دیگر که روز یازدهم فروردین ماه رخ داد، ۷کارگر بخش کشاورزی مجتمع کشت وصنعت هفت تپه به دنبال واژگونی یک دستگاه وانت‌بار مصدوم و به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

عارف شرهانی اصل (سحنگوی مرکز اورژانس علوم پزشکی اهواز) درباره این حادثه که برای ۷ کارگر اتفاق افتاده، گفت: این ۷ کارگر با رده سنی سنین ۶۰.۵۲، ۵۹.۴۴، ۴۴.۵۸ و ۴۵ حین جابجایی با وانت نیسان در مزارع کشاورزی دچار حادثه شده‌اند.

همچنین در حادثه سوم که روز ۱۲ فروردین ماه در در یک کارگاه ضایعات در شیراز در استان فارس رخ داد، ۶ کارگر تبعه افغانستان بر اثر حادثه آتش سوزی دچار سوختگی سطحی می‌شوند.

هادی عیدی‌پور (ئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز) درباره جزئیات این حادثه گفت؛ کارگران حادثه دیده مشغول پُر کردن مقدار زیادی فندک‌های گازی مستعمل بوده‌اند که در همین حین، گاز درون فندک‌ها در فضا منتشر شده و باعث انفجار می‌شود.

اما در حادثه چهارم که زمان آن به روز گذشته (۱۳فروردین ماه) مربوط می‌شود، دوکارگر ساختمانی حین کار در یک پروژه ساختمانی در بلوار کسایی شیرازبر اثر ریزش آوار ساختمانی دچار مصدومیت می‌شوند.

به گفته محمدجواد مرادیان (رئیس فوریت‌های پزشکی فارس) مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

ارسال نظر