زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل خانوادگی در خیابان فرجام/ مرد جوان پسر عمه اش را بخاطر استوری اینستاگرام با چاقو کشت

متهمی که بخاطر انتشار یک استوری در اینستاگرام پسردایی خود را در شرق تهران به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
13 فروردین 1403
شناسه : 105635
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105635
146+
بالا
متهمی که بخاطر انتشار یک استوری در اینستاگرام پسردایی خود را در شرق تهران به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

حادثه 24 - متهمی که بخاطر انتشار یک استوری در اینستاگرام پسردایی خود را در شرق تهران به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

جمعه دهم فروردین‌ ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی سردخانه بیمارستان موردنظر شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که بر اثر یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در یکی از خیابان‌های محله فرجام قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که کارگر کارگاه پارچه‌بافی بوده بخاطر انتشار  یک عکس شخصی در استوری اینستاگرام با پسرعمه خود دچار اختلاف و نهایتاً در شرق تهران قرار نزاع  گذاشته که متهم در جریان این نزاع با ضربه چاقو مرتکب قتل شده و قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از کشف این سرنخ مهم با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

مرد جوان در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر قتل پسر دایی‌اش با یک ضربه چاقو اعتراف و عنوان کرد که بخاطر متلک‌پرانی پس انتشار یک عکس شخصی در استوری اینستاگرام دست به این جنایت هولناک زده است.

  جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر