زمان مطالعه: 2 دقیقه

قاتل حمزه اکرمی، معاون حوزه علمیه ماهشهر دستگیر شد / جزئیات قتل روحانی که راننده اسنپ بود

رئیس دادگستری خوزستان از دستگیری متهمی که حمزه اکرمی، معاون حوزۀ علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف را به قتل رسانده بود به‌همراه خودروی به سرقت رفته از مقتول در بوشهر خبر داد.
05 فروردین 1403
شناسه : 105498
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105498
1046+
بالا
رئیس دادگستری خوزستان از دستگیری متهمی که حمزه اکرمی، معاون حوزۀ علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف را به قتل رسانده بود به‌همراه خودروی به سرقت رفته از مقتول در بوشهر خبر داد.

حادثه 24 - رئیس دادگستری خوزستان از دستگیری متهمی که حمزه اکرمی، معاون حوزۀ علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف را به قتل رسانده بود به‌همراه خودروی به سرقت رفته از مقتول در بوشهر خبر داد.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با اطلاع از وقوع قتل و حضور بازپرس در صحنه، دستور مقتضی جهت شناسایی متهم صادر شد که با همکاری ضابطین، متهم شناسایی و به همراه خودرو به سرقت رفته از مقتول در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

وی با قدردانی از تلاش نهادهای قضایی، امنیتی و پلیس آگاهی استان‌های خوزستان و بوشهر و به ویژه شهرستان ماهشهر در شناسایی و دستگیری این متهم، افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.روز گذشته خبر قتل حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه بندر ماهشهر مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

حمزه اکرمی چه کسی بود؟

حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر است که در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کرد، بامداد روز شنبه چهارم فروردین به قتل رسید.

جسد مقتول بر روی پل شهید رجایی (زنجیر) پیدا شده و خودرو و تلفن همراه وی نیز توسط قاتل به سرقت رفته است.

مرحوم حدود ۱۵ سال در حوزه علمیه مشغول به تدریس و فعالیت بود.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر