زمان مطالعه: 3 دقیقه

دلیل عصبانیت قلعه نویی از امین حزباوی

فریاد امیر قلعه‌نویی بر سر امین حزباوی مدافع جوان تیم ملی یکی از اتفاقات جالب بازی با ترکمنستان بود.
03 فروردین 1403
شناسه : 105462
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105462
288+
بالا
فریاد امیر قلعه‌نویی بر سر امین حزباوی مدافع جوان تیم ملی یکی از اتفاقات جالب بازی با ترکمنستان بود.
امین حزباوی

حادثه 24- امین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی، در روزی که برای اولین بار در ترکیب اصلی ایران قرار گرفت، به دلیل مصدومیت نتوانست به کار ادامه بدهد و زمین بازی را ترک کرد.

این مدافع خوزستانی که در ترکیب السد قطر به میدان می‌رود، البته قبل از تعویض خود و خروج از زمین شرایط عجیبی را تجربه کرد. حزباوی که از ناحیه کتف مصدوم شده بود، دقایقی قبل از تعویض روی زمین افتاد و با حاضر شدن کادر پزشکی بالای سر خود از زمین بیرون رفت.

در این دقایق کادرپزشکی تیم ملی بعد از خروج حزباوی از زمین از کادرفنی خواهان تعویض او شدند. در حالی که دستیاران قلعه‌نویی در صدد تعویض حزباوی و حضور فلاح در ترکیب بودند، سرمربی ایران با فریاد بر سر مدافع جوان خود خواست که به بازی برگردد!

قلعه‌نویی در آن لحظات نسبت به اینکه به واسطه مصدومیت حزباوی و خروج او از زمین ثانیه هایی ده نفره شده، از این مدافع جوان ناراحت شد و خواست که اگر مصدومیتش جدی نیست به زمین برگردد. همین اتفاق هم افتاد و حزباوی به زمین برگشت.

مدافع جوان تیم ملی بعد از این اتفاقات به زمین بازی برگشت، اما دقایقی بعد دوباره احساس ناراحتی و درد کرد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد. او در دقیقه 70 در نهایت تعویض شد و جای خود را به سامان فلاح دیگر بازیکن جوان حاضر در اردوی تیم ملی داد.

ارسال نظر