زمان مطالعه: 1 دقیقه

مخفیگاه قاتل متواری در رودبار لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.
26 اسفند 1402
شناسه : 105318
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105318
140+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب امروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و گفت: پس از اخذ نیابت قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده، افزود: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، گفت: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر