زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری عاملان حمله به خودرو آتش نشانی در لارستان

مسئولان انتظامی در فارس اعلام کردند: فردی از اراذل و اوباش به نام حامد گوزن در فسا و عاملان تعرض به خودرو آتش‌نشانی در چهارشنبه سوری در لارستان دستگیر شدند.
23 اسفند 1402
شناسه : 105209
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105209
193+
بالا
مسئولان انتظامی در فارس اعلام کردند: فردی از اراذل و اوباش به نام حامد گوزن در فسا و عاملان تعرض به خودرو آتش‌نشانی در چهارشنبه سوری در لارستان دستگیر شدند.

حادثه 24 - مسئولان انتظامی در فارس اعلام کردند: فردی از اراذل و اوباش به نام حامد گوزن در فسا و عاملان تعرض به خودرو آتش‌نشانی در چهارشنبه سوری در لارستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا چهارشنبه گفت: یک نفر از اراذل و اوباش به اسم مستعار حامد گوزن که در محل شرارت می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: در قالب اجرای طرح امنیت محله محور و با دریافت اطلاعات از اهالی محل مبنی بر شرارت، چاقوکشی و تهدید شهروندان توسط فردی از اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهدا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی و کنترل تردد متهم، ماموران پلیس در عملیاتی غافلگیرانه وی را در منزل پدری‌اش دستگیر کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه هم اکنون، ۲ پرونده قضایی با موضوع درگیری منجر به جراحت و تصادف منجر به فرار، از متهم در حال رسیدگی است، گفت: آتش زدن ۲ دستگاه موتورسیکلت و ایجاد رعب وحشت با سلاح سرد در شب چهارشنبه آخر سال گذشته، در کارنامه متهم نیز وجود دارد.

فرمانده انتظامی فسا اضافه کرد: حامد گوزن با تکمیل پرونده روانه دادسرا و پس از رسیدگی قضایی، تحویل زندان شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان نیز بیان کرد:شب گذشته در چهارشنبه آخر سال تعدادی از جوانان با تعرض به خودرو امدادی آتش نشانی و پرتاب ترقه به سمت آن خودروها باعث ایجاد خسارت شدند و با انتشار در فضای مجازی باعث بر هم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت مامورین امدادی در خدمات‌رسانی در شب چهار شنبه آخر سال شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی ۳ نفر از عواملی را که با پرتاب ترقه و مواد انفجاری به خودرو امدادی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و مانع امداد رسانی خودروهای امدادی شده بودند شناسایی و در کمترین زمان ممکن آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه با اقرار متهمان به تعرض علیه خودروهای امدادی پرونده مقدماتی تشکیل شد و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند با اقدام خود کوچکترین خللی به امنیت ایجاد کنند برخورد جدی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر