زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات مصرف مرگبار مشروبات الکلی در بندرلنگه

رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان از جان باختن یک نفر و بستری شدن ۳ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در شهرستان بندرلنگه خبرداد.
21 اسفند 1402
شناسه : 105065
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/105065
131+
بالا
رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان از جان باختن یک نفر و بستری شدن ۳ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در شهرستان بندرلنگه خبرداد.

حادثه 24 - رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان از جان باختن یک نفر و بستری شدن ۳ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در شهرستان بندرلنگه خبرداد.

مرتضی سالمی رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان گفت: بر اثر مسمومیت الکلی در بندرلنگه یک نفر جان باخت و ۳ نفردیگر بستری شدند.

وی افزود: ظهر روز دیروز سه بیمار با علائم تاری دید و حالت تهوع توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ارجاع داده شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان گفت‌: اقدامات درمانی همچون دارو درمانی، آزمایشات تشخیصی لازم و دیالیز برای این بیماران انجام شده و در حال حاضر در بیمارستان شهدا بندرلنگه تحت نظر هستند.

سالمی افزود: فرد دیگری نیز در صحنه حادثه بدلیل مصرف مقادیر بالای مشروبات الکلی و عدم تماس به موقع با اورژانس، قبل از رسیدن اورژانس به محل فوت کرد.

وی گفت: مصرف الکل و ترکیبات غیرمجاز بکار رفته در مشروبات الکلی تقلبی همچون متانول می‌تواند پیامد‌های جبران ناپذیری داشته باشد.

سالمی گفت: در صورت مصرف مشروبات الکلی و مواجه با علائمی همچون سردرد، سرگیجه، ضعف عمومی، تاری دید یا از دست دادن کامل بینایی، حالت تهوع لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان مراجعه یا انتقال داده شوند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر